کد خبر: ۱۶۶۶۸۹
۱۵:۲۷ - ۱۴۰۰/۱/۲۰

ثبت سه رکورد در زیرمجموعه
مدیرعامل شرکت خبر داد :

ثبت سه رکورد در زیرمجموعه "فولاد" و پشتیبانی از تولید لوازم خانگی

مدیرعامل فولاد تاراز از ثبت تولید بیش از ۱۷۳.۱ هزار تن ورق گالوانیزه در سال قبل، ۱۸.۵ هزار تن محصول با ترکیب ابعادی مختلف در ماه و رکورد سالانه حمل بیش از ۱۷۳ هزار تن محصولات خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت فولاد تاراز به عنوان یکی از زیر مجموعه های فولاد مبارکه با برنامه‌ریزی دقیق و حمایت‌‌ها چند رکورد ارزشمند به ثبت رسانده است. رکوردهایی که نقش موثری در تامین مواد اولیه و رسیدن به خودکفایی در لوازم خانگی داشته است.

براین اساس، سعید رشیدی مدیرعامل فولاد تاراز گفت: این شرکت با تولید بیش از ۱۷۳.۱ هزار تن ورق گالوانیزه در سال ۹۹ و رشد ۱۵.۴ درصدی نسبت به سال ۹۸ (۱۵۰ هزار و ۸۶ تن) رکورد ارزشمندی را به ثبت رساند.

وی افزود: کسب رکورد ۹۹.۸۶ درصد محصول با کیفیت و فاقد عیب همزمان با بالاترین رکورد تولید ماهانه به میزان ۱۸.۵ هزار تن با ترکیب ابعادی مختلف از دیگر افتخارات است. رکورد سالانه حمل محصولات نیز بیش از ۱۷۳ هزار تن بوده که نسبت به سال ۹۸ (۱۵۲ هزار تن) ۱۵ درصد رشد داشته است.

بنابراین گزارش، شرکت فولاد تاراز تولید ورق گالوانیزه با پوشش‌های خاص را برعهده دارد که قابلیت مقامت در برابر خوردگی، فرم پذیری بالا، رنگ پذیری مناسب، بازرسی آسان و عملیات جوشکاری را دارد. عمده مصارف این ورق نیز در قطعات لوازم خانگی مانند یخچال، بخاری، ماشین لباسشویی، کولر، مایکرو ویو، ناودان‌ها و لوله‌‌ها، سازه‌های فضایی و انبارها، سقف‌‌های فلزی، نیروگاه‌ها، قطعات خودرو، اگزوز، مخازن ذخیره آب و کابینت آشپزخانه و … است لذا می توان گفت ورق‌های تولیدی گروه فولاد مبارکه از اصلی‌‌ترین مواد خام مورد نیاز برای تولید این محصولات است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ