کد خبر: ۱۶۶۶۹۵
۱۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۱/۲۰

پیش بینی بارش باران و کاهش ۱۲ درجه‌ای دما در شمال و شمال غرب
سازمان هواشناسی اعلام کرد:

پیش بینی بارش باران و کاهش ۱۲ درجه‌ای دما در شمال و شمال غرب

سازمان هواشناسی از بارش پراکنده باران و وزش باد در اغلب مناطق و کاهش ۱۲ درجه‌ای دما در سواحل خزر و شمال غرب طی امروز تا چند روز آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز در آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، زنجان، قزوین، البرز، تهران، کردستان، همدان، مرکزی، قم، کرمانشاه، لرستان، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال فارس، گیلان، غرب مازندران، خوزستان، شمال بوشهر، مناطق غرب و شمال غرب بارش پراکنده باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی شده است.

فردا در برخی مناطق نیمه غربی، دامنه‌های جنوبی البرز، سواحل دریای خزر و شمال شرق رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت رخ می دهد. با توجه به شمالی شدن جریان هوا، شاهد بارش پراکنده گاهی همراه با رعد و برق و کاهش ۶ تا ۱۲ درجه‌ای دما در سواحل دریای خزر و شمال غرب خواهیم بود که این شرایط تا اواسط هفته ادامه خواهد داشت.

این وضعیت یکشنبه در برخی نقاط شمال غرب، سواحل دریای خزر، غرب، جنوب غرب، مرکز، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، دامنه‌ها و ارتفاعات جنوبی البرز، شمال شرق، شرق و دوشنبه در برخی نقاط شرق، سواحل دریای خزر، شمال شرق، شرق و جنوب شرق و سه شنبه در بخش‌های از شمال غرب، دامنه‌های زاگرس مرکزی  و جنوبی، شمال شرق، شرق و جنوب شرق پیش بینی می‌شود.

دریای خزر و نیمه شمالی خلیج فارس بعدازظهر امروز تا یکشنبه مواج است. با توجه به وزش باد شدید، گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در جنوب غرب، غرب و جنوب شرق دور از انتظار نیست.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام
 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ