کد خبر: ۱۶۶۷۳۸
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۱/۲۱

وعده حمایت از عرضه اولیه سرخابی ها در بازار پایه با سودآوری صورت های مالی
مدیرعامل فرابورس اعلام کرد:

وعده حمایت از عرضه اولیه سرخابی ها در بازار پایه با سودآوری صورت های مالی

مدیرعامل فرابورس با اشاره به مزایای خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس گفت: صورت های مالی سرخابی ها با سودآوری همراه بوده و شرایط عرضه اولیه مطلوب است .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، امیر هامونی با اشاره به جدیت وزیر ورزش برای نهایی شدن واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس در کلاب هاوس گفت: با تلاش هشت ساله برای عرضه سهام این دو باشگاه و جدیت وزیر ورزش، وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی‌سازی، اکنون اصلاح ساختار و صورت‌های مالی استقلال و پرسپولیس حاکی از سودآوری است.

وی افزود: البته بحث پایداری این سود هم مطرح است اما با فعالیت‌های صورت گرفته برای شفافیت و اصلاحات ساختاری مالی و مدیریتی دو باشگاه، شرایط خوبی برای عرضه اولیه سرخابی ها در بازار پایه فرابورس وجود دارد.

این مقام مسئول ادامه داد: تجاری شدن مدیریت دو باشگاه، مشکلات بزرگ این دو تیم از جمله حق پخش تلویزیونی را تعیین تکلیف و قرار گرفتن اطلاعات مالی و مدیریتی آنها در کدال کمک بسیار زیادی به شفافیت بیشتر آنها می‌کند و این موضوع برای سهامدار، سرمایه‌گذار و هوادار مهم و ارزشمند خواهد بود.

هامونی عنوان کرد: قطعاً واگذاری این دو باشگاه به عنوان سرمایه ملی با حساسیت و دقت زیاد صورت می‌گیرد و تا ثبات لازم، حمایت از آنها قطع نمی‌شود و از این بابت برای هواداران جای نگرانی نیست.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ