کد خبر: ۱۶۶۷۴۳
۱۵:۵ - ۱۴۰۰/۱/۲۱

افزایش ۲.۵ برابری ظرفیت تولید محصولات کلسینه و تثبیت جایگاه در خاورمیانه
مدیرعامل فولاد سنگ مبارکه خبر داد:

افزایش ۲.۵ برابری ظرفیت تولید محصولات کلسینه و تثبیت جایگاه در خاورمیانه

مدیرعامل فولاد سنگ مبارکه با اشاره به قرارداد احداث دو کوره 600 تنی از افزایش ۲.۵ برابری ظرفیت تولید محصولات کلسینه و تثبیت جایگاه در اتحادیه جهانی آهک و بزرگترین آهک ساز خاورمیانه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مهرداد فقیهیان با اشاره به قرارداد احداث دو کوره 600 تنی شرکت فولاد سنگ به ایلنا گفت: این رویداد مهم ظرفیت تولید محصول کلسینه را به بیش از 2.5 برابر افزایش می‌دهد و شرکت فولاد سنگ را به عنوان تنها نماینده ایران در اتحادیه جهانی آهک و بزرگترین آهک ساز خاورمیانه تثبیت می‌کند.

وی افزود: ابلاغ و تعیین فعالیت‌های شرکت فولاد سنگ در زمینه مواد معدنی شامل خرید، تملک، اکتشاف، استخراج، فرآوری و بهره برداری از معادن سنگ آهن، سنگ آهک، دولومیت و سایر مواد معدنی مورد نیاز صنعت فولاد خبر از ایجاد یکی از بزرگترین هلدینگ های صنعتی معدنی می هد.

این مقام مسئول ادامه داد: این شرکت توانست در سال گذشته به ثبت رکورد حفاری 8.4 متر، استخراج و حمل از معدن به میزان 170 هزار تن و تولید 98.3 تنی محصول اصلی دانه‌بندی شده در ماه دست یابد.

فقیهیان گفت: یکی دیگر از برنامه های مهم سال گذشته، تکمیل ساخت و راه اندازی کوره‌های منحصر به فرد چیساکی بود که در سال جهش تولید به این فن‌اوری دست یافت. بومی‌سازی در شرکت فولاد سنگ مبارکه باعث اخذ ظرفیت اسمی تولید از کوره‌ها شد و زمینه ثبت رکورد ماهانه 22.9 هزار تنی تولید آهک کلسینه را فراهم کرد. این مجموعه قصد دارد در راستای حفظ شرایط تولید و دستیابی به مقادیر از پیش تعیین شده در سند راهبردی، علاوه بر تامین نیازهای داخل، بخشی از نیاز جهانی را در قالب صادرات تامین کند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ