کد خبر: ۱۶۶۷۵۳
۰:۰ - ۱۴۰۰/۱/۲۲

آخرین وضعیت واکسن های ایرانی و وعده تزریق واکسن زیرمجموعه هلدینگ بورسی
مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو اعلام کرد:

آخرین وضعیت واکسن های ایرانی و وعده تزریق واکسن زیرمجموعه هلدینگ بورسی

مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو با اعلام آخرین وضعیت واکسن های تولید داخل از ادامه مرحله سوم مطالعات بالینی واکسن برکت تا خرداد و تزریق اولیه ۱.۵میلیون دوز خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حیدر محمدی درباره آخرین وضعیت واکسن های تولید داخل و با تأکید بر نبود هیچ‌ توافقی با تولیدکنندگان برای تحویل ماهانه ، گفت : مرحله سوم مطالعات بالینی واکسن برکت تا خرداد ادامه خواهد داشت و بلافاصله پس از تأیید ، واکسن کوو برکت به عنوان اولین واکسن ایرانی با حجم اولیه 1.5 میلیون دوز آماده تزریق به مردم خواهد شد.

وی ادامه داد: واکسن مشترک مؤسسه پاستور و کوبا هم با نام "سوبرنا" در صورت تأیید مرحله 3 مطالعات بالینی با 2.5 میلیون دوز در اسرع وقت و محموله دیگر در شهریور تحویل سازمان غذا و دارو خواهد شد. واکسن مجموعه میلاد نور در مردادماه و مؤسسه رازی در شهریور وارد چرخه توزیع می‌شود.

براساس این گزارش، گروه دارویی برکت که با سرمایه 580 میلیارد تومانی در بورس حضور دارد و متعلق به ستاد اجرایی امام است پیش از این اقدام به راه‌اندازی اولین خط تولید انبوه واکسن ایرانی با ظرفیت ۱.۵میلیون دوز در یکی از زیرمجموعه ها به نام شرکت شفا فارمد کرده بود .

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ