کد خبر: ۱۶۶۸۷۱
۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۱/۲۴

هشدار واشنگتن پست به بایدن درباره مواضع خصمانه اسرائیل علیه ایران
باتکیه بر حادثه سایت نطنز و کشتی ایرانی اعلام شد:

هشدار واشنگتن پست به بایدن درباره مواضع خصمانه اسرائیل علیه ایران

روزنامه واشنگتن پست هشدار داد دولت آمریکا باید بر رویکرد مبتنی بر بکار گیری دیپلماسی پابرجا بماند و امیدوار باشد که ایران بین آمریکا و اسرائیل ، تمایز قائل شود .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، روزنامه واشنگتن پست با اشاره به حادثه اخیر در تاسیسات برق سایت نطنز و همچنین حمله هفته گذشته به کشتی ایرانی ، هشدار داد حملات اسرائیل می‌تواند نتیجه تلاش‌های دولت جو بایدن برای به کارگیری دیپلماسی در برابر ایران و احیای برجام  را به خطر بیندازد.

براساس این گزارش، تا همین آخر هفته گذشته به نظر می‌آمد گام‌های نخست آمریکا رو به جلو بود و همه طرف ها، گفت گوهای وین را سازنده خوانده بودند و ایران با آزاد کردن کشتی کره جنوبی ، حسن نیت را نشان داده بود تا زمینه آزادسازی ۳۰ میلیارد دلاری بلوکه شده و دسترسی دوباره به بازار نفت فراهم شود اما دولت نسبتا میانه رو بزودی خواهد رفت و احتمالا" اصولگرایان تندرو قدرت را بگیرند.

بنابراین دولت بایدن که از سوی هر دو جناح کنگره برای رسیدن به توافق جدید با ایران با مخالفت و فشار روبرو است، دیگر جای زیادی برای تحت فشار گذاشتن نتانیاهو با هدف کنترل وی ندارد اما با این همه باید تلاش کند و بر رویکرد مبتنی بر بکار گیری دیپلماسی پابرجا بماند و امیدوار باشد که ایران میان آمریکا و اسرائیل تمایز قائل شود .

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ