کد خبر: ۱۶۶۸۷۳
۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۱/۲۴

اثر عرضه اولیه سهام بزرگترین صرافی ارز مجازی دنیا در قیمت بیت کوین

اثر عرضه اولیه سهام بزرگترین صرافی ارز مجازی دنیا در قیمت بیت کوین

در آستانه عرضه اولیه سهام بزرگترین صرافی ارز مجازی دنیا در بورس نزدک که فردا انجام می شود، قیمت بیت کوین به محدوده ۶۱ هزار دلار رسید.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از بلومبرگ، افزایش تمایل وال‌استریت به ارزهای مجازی و خوش‌بینی به عرضه اولیه سهام بزرگترین صرافی ارز مجازی دنیا موسوم به کوین بیس در بورس نزدک ( که فردا انجام می شود) ، منجر به افزایش تمایل سرمایه گذاران به ارزهای مجازی شد.

به این ترتیب قیمت بیت کوین بار دیگر در مدار صعودی قرار گرفت و با رشد 2.6 درصدی به 61.2 هزار دلار رسید که بالاترین رقم طی یک ماه گذشته است .

براساس این گزارش، شرکت تسلا هم اوایل سال جاری میلادی از سرمایه گذاری 1.5 میلیارد دلاری در بیت کوین خبر داد و از این ارز مجازی در پرداخت  قیمت خودروهای برقی استفاده کرده است. بانک سرمایه گذاری مورگان استنلی هم قصد دارد دسترسی به سه صندوق را که مالکیت ارزهای مجازی را ممکن می‌سازند، فراهم کند. شرکت‌های پی پال و ویزا هم استفاده از ارزهای مجازی به عنوان بخشی از روند پرداخت‌ها  را آغاز کرده‌اند.

ارزش سایر ارزهای مجازی از جمله اتریم، دومین ارز مجازی بزرگ دنیا از نظر سرمایه بازار، افزایشی بوده و ارزش بازار بیش از 6600 سکه دیجیتالی که توسط موسسه کوین گکو ردیابی می‌شوند از دو تریلیون دلار گذشته است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ