کد خبر: ۱۶۶۸۸۸
۱۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۱/۲۴

اولین دهکده المپیک با حمایت فولاد مبارکه ساخته می شود

اولین دهکده المپیک با حمایت فولاد مبارکه ساخته می شود

معاون توسعه ورزش اصفهان از ساخت اولین دهکده المپیک بعد از انقلاب با حمایت شرکت و باشگاه فولاد مبارکه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حسین زیبایی از ساخت اولین دهکده المپیک بعد از انقلاب با حمایت شرکت و باشگاه فولاد مبارکه خبر داد و گفت:  امید می رود دهکده المپیک بین ۵ تا ۷ سال آینده به بهره برداری برسد. ورزشگاه نقش جهان پس از ۳۰ سال با پیگیری مدیران فولاد مبارکه به سرانجام رسید. وزارت ورزش و شرکت توسعه و تجهیز بستری را برای مشارکت در پروژه های نیمه کاره فراهم کردند و این شرکت فولاد در راستای تکمیل ابرپروژه ملی اقدام کرد.

وی افزود: بودجه های دولتی کفاف تکمیل ابرپروژه ورزشگاه نقش جهان را نمی داد و فولاد مبارکه  در راستای مسئولیت اجتماعی ساخت این ورزشگاه را تکمیل کرد تا به ازای هزینه ای که متقبل شد از این مجموعه بهره برداری کند. با توجه به اینکه در طرح جامع شهری برای آینده این مجموعه به عنوان دهکده المپیک در نظر گرفته شده در سال جاری از طریق اداره ورزش و جوانان و شرکت فولاد مبارکه پیگیری هایی به عمل آمد تا ۱۷۰ هکتار از این مجموعه تحویل باشگاه فولاد مبارکه قرار بگیرد و برای احداث پروژه های جدید ورزشی مانند پیست دوچرخه سواری اقدام شود.

زیبایی ادامه داد: متاسفانه سرانه ورزشی استان اصفهان پایین است و ورود فولاد مبارکه باعث شد زیرساخت های ورزشی و سرانه ورزشی در اصفهان ارتقا یابد و یک مجموعه بزرگ استاندارد با ظرفیت ۷۵ هزار نفر برای رویدادهای ملی و بین المللی ساخته شود. ورزشگاه نقش جهان ۳۰۰ هکتار زمین ورزشی دارد و به مدت ۴۵ سال در اختیار فولاد مبارکه قرار دارد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ