کد خبر: ۱۶۶۸۹۵
۱۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۱/۲۴

دو احتمال در فروش ۲۹ سهم توسط
سخنگوی کانون اعلام کرد:

دو احتمال در فروش ۲۹ سهم توسط "وستهران" / اهمال بورس تهران در اطلاع رسانی!

سخنگوی کانون شرکت‌های سرمایه گذاری سهام عدالت دو دلیل برای فروش بخشی از سهام ۲۹ نماد متعلق به شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان تهران اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، اکبر حیدری درباره فروش بلوکی دیروز بخشی از پرتفوی زیرمجموعه سرمایه گذاری سهام عدالت استان تهران در ۲۹ نماد که با بی اطلاعی مسئولان سازمان بورس، بورس تهران، سپرده گذاری مرکزی و... همراه شده به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: ممکن است این اقدام ناشی از دو احتمال و دلیل باشد .

وی ادامه داد: علت اول مربوط به تفکیک شرکت سرمایه گذاری استان تهران از استان البرز و تشکیل شرکت مجزا برای سهامداران غیرمستقیم استان البرز است . دلیل دوم هم طبق مجوز شورای عالی بورس و احتمال فروش دارایی‌های شرکت سرمایه گذاری استان تهران به دلیل نقد کردن ۵ هزارم درصد از پرتفوی برای عملیات بازارگردانی نمادی باشد که  متوقف بوده و قابلیت معامله شدن ندارد.

براساس این گزارش، در این میان مدیران بورس تهران که میزبان شرکت های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت از جمله "وستهران" هستند با وجود این ابهام مهم برای فعالان بازار و به رغم سپری شدن حدود 24 ساعت ، هنوز در این باره توضیحی نداده اند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ