کد خبر: ۱۶۶۹۴۸
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۱/۲۷

بسته سیاستی برگشت ارز حاصل از صادرات برای ۴ سال تصویب شد
مدیر کل دفتر توسعه خدمات بازرگانی :

بسته سیاستی برگشت ارز حاصل از صادرات برای ۴ سال تصویب شد

مدیر کل دفتر توسعه خدمات بازرگانی از تصویب بسته سیاستی برگشت ارز حاصل از صادرات سال‌های ۹۷ تا ۱۴۰۰ در شورای عالی هماهنگی اقتصادی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، احسان قمری در خصوص بسته سیاستی برگشت ارز حاصل از صادرات به ایلنا گفت: نحوه ایفای تعهدات ارزی حاصل از صادرات سال ۹۷ تا ۱۴۰۰ و رفع تعهدات ارزی حاصل از صادرات خدمات از مهمترین بخش‌های بسته سیاستی بود که در پاسخ به دغدغه‌های صادرکنندگان و با هدف تسریع و تسهیل در ایفای تعهدات ارزی انجام شده است. 

وی افزود: تلاش شده در تدوین این بسته، ضمن رفع موانع پیش روی صادرکنندگان در ایفای تعهدات ارزی، پشتیبانی‌های لازم با هدف تامین ارز مورد نیاز واردات مواد اولیه، ماشین الات و تجهیزات مورد نیاز تولید علی الخصوص تولید صادراتی انجام شود.

قمری ادامه داد: با تفویض اختیار از سوی کمیته ماده دو، موارد خاص در خصوص ایفای تعهدات ارزی در کمیته اقدام ارزی تصمیم‌گیری و ابلاغ خواهد شد. لذا کلیه صادرکنندگان می‌توانند با مراجعه به وب سایت سازمان توسعه تجارت، ضمن دسترسی به آخرین اطلاعات، دستورالعمل‌ها و مقررات مربوط به ایفای تعهدات ارزی، موارد و مشکلات را به دبیرخانه این کمیته و یا سازمان‌های صنعت استان‌های سراسر کشور ارسال کنند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ