کد خبر: ۱۶۷۰۲۱
۰:۰ - ۱۴۰۰/۱/۲۹

جلسه مهم سران سه قوه برای بهبود اوضاع بورس در فردا / دو انتظار
عضو هیئت رئیسه مجلس خبر داد:

جلسه مهم سران سه قوه برای بهبود اوضاع بورس در فردا / دو انتظار

عضو هیئت رئیسه مجلس از جلسه مهم سران سه قوه برای بهبود اوضاع بورس در فردا خبر داد و دو انتظار از نتیجه این جلسه را اعلام کرد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حسینعلی حاجی‌دلیگانی با اشاره به شرایط بازار سرمایه که طی هفته های اخیر در بدترین شرایط ممکن و صف فروش بی سابقه در 516 نماد مواجه شده به تسنیم، گفت : با توجه به وضعیت سال گذشته بورس و دعوت مسئولان ، مردم با استقبال و اعتماد اقدام به سرمایه‌گذاری کردند و تعداد سهامداران به بیش از 45 میلیون نفر افزایش یافت.

وی افزود: اما متأسفانه با سوءمدیریت‌ها و با اشکالاتی که در نوع اداره و نظارت بر بازار سرمایه و همچنین تضاد منافعی که برای برخی از افراد در سطح شورای عالی بورس بوده و به همراه سیاست‌های غلط دولت در بورس،  سرمایه‌داران خرد بسیار آسیب دیدند. تلاش‌ها و اقدامات فراوانی هم از سوی مجلس انجام شد و نهایتاً با پیگیری‌های مجلس و شخص قالیباف، مقرر شده تصمیم‌گیری درباره بورس در دستور کار جلسه فردا دوشنبه (30 فروردین) شورای هماهنگی اقتصادی سران 3 قوه قرار گیرد و درباره بورس تصمیم‌گیری شود.

این نماینده مجلس ادامه داد: از رؤسای 3 قوه انتظار می رود تصمیماتی اتخاذ کنند که بازار سرمایه از این وضعی رهایی یابد و سهامدارانی که ضررهای فراوان زیادی کردند به‌ویژه حقیقی‌ها امیدوار شوند و اعتماد از دست رفته برگردد. همچنین تصمیماتی برای کسانی که با استفاده از رانت‌های اطلاعاتی ، سودهای زیادی به دست آوردند، گرفته شود .

حاجی‌دلیگانی گفت : واقعیت این است که ادامه روند فعلی ، باعث خروج هرچه بیشتر سرمایه ها از بورس می‌شود و با افزایش بی اعتمادی ، مردم به‌ سمت خرید ارزهای دیجیتالی ، ارز ، سکه و مسکن خواهند رفت. بنابراین نتیجه جلسه سران 3 قوه در دوشنبه بسیار مهم بود و با توجه به انتخابات ریاست جمهوری و شوراها ، می‌تواند حرکت تشویق‌کننده مردم باشد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» ناشناس | ساعت ۹:۹ - ۱۴۰۰/۱/۲۹
0
0
پاسخ
هرچه قیمت مرغ تخم مرغ درست کردین بورس هم درست می کنید
» رحیم صرافان | ساعت ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۱/۲۹
0
0
پاسخ
با سلام و ارزوی سلامتی همگی شما عزیزان شما چند روز پیش سود و بملت را که 16.3 هزار میلیارد برای 99 اعلام فرمودید 80 تومان برای هر سهم و 50 تومان سود انباشته از سال 98 به این معنی 130 تومان در کجای دنیای خاکی سهم با p/e 3 صف فروش هستش باید اضافه کنم من سهم p/e 2 دارم و صف فروش هستش با تشکر خداوند نگهدارتان
» ح | ساعت ۵:۴۳ - ۱۴۰۰/۲/۲
0
0
پاسخ
با سلام ‌...خواهشا پول فروش ۶۰ درصد سهام که فروختیم واریز کنید الان چهار ماه بیشتره فروختیم هیچ واریزی ندارد از فروش ۶۰درصدمون لطفا پول فروش ۶۰درصدمون واریز کنید براش بد جور نیاز داریم ممنون ... فروختیم چون واقعا به اون پول نیاز داشتیم از مسعولان محترم تقاظای آجزانه میکنم نصبت به واریز پول فروش سهام عدالتمان توجه کنند واریز بشه با پول فروش سهام فروختمون مشگلمان حل بشه سپاسگزارم
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ