کد خبر: ۱۶۷۱۱۱
۰:۰ - ۱۴۰۰/۱/۳۱

قیمت‌های جدید سیمان خاکستری با افزایش۴۰ درصدی ابلاغ شد / اجرا از امروز
توسط دبیر انجمن:

قیمت‌های جدید سیمان خاکستری با افزایش۴۰ درصدی ابلاغ شد / اجرا از امروز

دبیر انجمن سیمان ، قیمت‌های جدید سیمان خاکستری را با هماهنگی سازمان حمایت، ستاد تنظیم بازار و وزارت صنعت ابلاغ کرد که از امروز با افزایش ۴۰ درصدی اعمال شده است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، عبدالرضا شیخان طی نامه ای به مدیران عامل شرکت‌های سیمان خاکستری عضو انجمن اعلام کرد: پیرو درخواست ۱۵ فروردین مدیران عامل شرکت‌های سیمان و هماهنگی‌های انجام شده با مراجع ذیصلاح (سازمان حمایت، ستاد تنظیم بازار و معاونت امور معدنی وزارت صنعت) نهایتا قیمت‌های جدید سیمان به شرح ذیل مورد توافق قرار گرفت که از ۳۱ فروردین قابل اجرا است.

نظر به اینکه انجمن سیمان به استناد تعهد اخذ شده در صورتجلسه فوق به نمایندگی از طرف صنعت سیمان متعهد به ایجاد تعادل در بازار و تأمین کمبود سیمان شده، مقتضی است با تشکیل منظم جلسات کارگروه های استانی و با هماهنگی انجمن نسبت به تامین سیمان مورد نیاز ( مصارف مردمی، پروژه های ساختمانی و صنایع سیمان بر) اقدام و از تحویل سیمان به دلالان جداً خودداری شود.

ملاحظات:

۱. قیمت سیمان پوزولانی ویژه - سرباره ای - آمیخته - مرکب معادل قیمت سیمان تیپ ۲

۲. قیمت سایر انواع سیمان های مورد تقاضای مصرف کنندگان (سیمان بلین بالا - سیمان چاه نفت - سیمان سوپر سولفات و سایر سیمان های خاص که در جدول فوق لحاظ نشده) با توجه به هزینه های تولید با توافق طرفین

۳. مبالغ فوق به صورت نقدی و بدون محاسبه ارزش افزوده و تحویل درب کارخانه است.

تبصره: در صورت افزایش غیر معمول قیمت کیسه های پلی پروپیلن مجدداً با هماهنگی سازمان حمایت در قیمت‌های فروش سیمان کیسه های تجدید نظر خواهد شد.

کلیه شرکت ها موظف به رعایت موارد ذیل هستند:

- ثبت اطلاعات روزانه تحویل داخلی و صادراتی ( به تفکیک) در سامانه اطلاعات سیماب حداکثر تا ساعت ۹ صبح روز بعد

- خودداری از فروش سیمان بصورت تهاتری

- شرکت فعال و مستمر در کارگروه های منطقه‌ای جهت کنترل بازار

- رعایت دستورالعمل های صادره از سوی انجمن به ویژه دستورالعمل ضمیمه مبنی بر تقسیم بندی مشتریان و ضوابط نحوه توزیع سیمان به خریداران واجد شرایط

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ