کد خبر: ۱۶۷۴۶۵
۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۲/۸

جلسه شورای رقابت درباره قیمت خودرو بی نتیجه ماند / بررسی مجدد

جلسه شورای رقابت درباره قیمت خودرو بی نتیجه ماند / بررسی مجدد

جلسه شورای رقابت برای چگونگی اعمال دستورالعمل قیمت‌گذاری خودرو برگزار شد اما نتیجه‌ای نداشت و مقرر شد، هفته آینده این موضوع مجدد بررسی شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از مهر، در حالی روز دوشنبه در شورای رقابت جلسه‌ای برای بررسی چگونگی اعمال دستورالعمل قیمت گذاری خودرو برگزار شد که خبرها حاکی از آن است اعضای شورا در این جلسه به جمع‌بندی و تصمیم مشخصی نرسیدند و مقرر شد بررسی نحوه اعمال دستورالعمل قیمت‌گذاری خودرو در جلسه بعدی یعنی ۱۳ اردیبهشت ادامه یابد.

بنابراین گزارش، سال گذشته مقرر شده بود قیمت خودرو هر سه ماه یک بار به تناسب تورم بخشی (تورم صنعت خودرو) تغییر کند اما این دستورالعمل طبق اعلام رضا شیوا رئیس شورای رقابت با در نظر گرفتن بهره‌وری و کیفیت برای زمستان اعمال نشد و تصمیم گرفته شد از این پس قیمت‌گذاری خودرو به جای هر سه ماه، ۶ ماهه یا سالانه تعیین شود.

اما وی در ۱۷ فروردین علت عدم افزایش قیمت خودرو در زمستان را پایین بودن نرخ تورم اعلام کرد و گفت برای تصمیم‌گیری در مورد قیمت خودرو در سه ماه اول ۱۴۰۰ باید نرخ تورم بخشی اعلام شود تا بر اساس این نرخ، قیمت خودرو نیز تغییر کند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ