کد خبر: ۱۶۷۵۲۰
۱۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۲/۱۰

پیش بینی فرمانده قرارگاه عمار از فتنه اکبر برای انتخابات 1400 !

پیش بینی فرمانده قرارگاه عمار از فتنه اکبر برای انتخابات 1400 !

فرمانده قرارگاه عمار با اشاره به اینکه دشمن طراحی‌های عجیبی برای ایران ترسیم کرده، نسبت به وقوع فتنه اکبر در انتخابات 1400 هشدار داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از تسنیم، مهدی طائب با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره فتنه اکبر و اظهارات منتشر شده ظریف گفت: طراحی‌های عجیبی برای انتخابات داشتند. مقام معظم رهبری، چندسال پیش فرمودند فتنه اکبر در راه است. فتنه عجیب برای انتخابات 1400 را تدارک دیدند.

وی افزود:  به گفته ظریف ، سردار سلیمانی مانع رفع تحریم ها بوده اما آن شهید که نماینده ایران در کل منطقه بود، بدون اینکه دستگاه امنیتی به میدان بیاید، این فتنه را برملا کرد و طراحی‌ها را بهم ریخت.

فرمانده قرارگاه عمار ادامه داد: قبول داریم گرانی‌ها باید رفع شود اما بدانید این گرانی‌ها، فقر و بیکاری، طبیعی نیست. چندین سال برنامه‌ریزی کردند که پیشرفت به سمت ظهور زمین‌گیر شود اما مردم اگر سنگ هم از آسمان ببارد از هدف دست بر نمی دارند.‌

طائب گفت: در مرحله حساسی قرار داریم. خیلی عجیب است. وزیر خارجه می‌گوید خواستیم تحریم‌ها را برداریم اما با میدان سازگاری نداشت. دنیا و امام‌ زمان را حل می‌کنیم به شرطی که دست کِری را رها کنی. سردار سلیمانی دست در دست امام‌ زمان گذاشت و به جلو رفت. ‌

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ