کد خبر: ۱۶۷۹۳۳
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۲/۲۲

ارز دیجیتال جدید نیامده ۴۵ میلیارد دلاری شد و در رده هشتم دنیا قرار گرفت

ارز دیجیتال جدید نیامده ۴۵ میلیارد دلاری شد و در رده هشتم دنیا قرار گرفت

ارزش ارز دیجیتال جدید موسوم به اینترنت کامپیوتر ( دفینیتی ) نیامده به ۴۵ میلیارد دلار رسید تا در رده هشتم بین ۱۰ رمز ارز مطرح دنیا قرار گیرد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از بلومبرگ، در پی عرضه ارز دیجیتال جدید "دفینیتی" ( اینترنت کامپیوتر و با نماد ICP ) ، ارزش آن به 45 میلیارد دلار و با سهم 1.6 درصدی رسید تا نیامده در رده بندی کوین مارکت کپ به یکی از بزرگترین ارزهای مجازی دنیا تبدیل شود و در رده هشتم 10 رمزارز قرار گیرد .

براساس این گزارش، "دفینیتی" سال ۲۰۱۶ تأسیس و بعد از پنج سال عرضه شد . قیمت هر واحد "دفینیتی" ۳۴۷ دلار و با احتساب نرخ تتر ۲۳.۳۳۵ تومان معادل بیش از ۸ میلیون تومان بوده و حجم مبادلات روزانه آن ۱.۳۱ میلیارد دلار است. تعداد واحدهای در گردش هم ۱۲۳.۷۵ میلیون و تعداد کل واحدها ۴۶۹.۲۱ میلیون خواهد بود.

این ارز دیجیتال جدید ، اولین بلاکچینی است که با سرعت وب با ظرفیت بی‌حد و حصر اجرا می‌شود و از قراردادهای هوشمند یا برنامه های نرم افزاری استفاده می کند و قرار است به سازندگان نرم‌افزار و تولیدکنندگان محتوا کمک کند تا مجبور نباشند از شرکت های دیجیتال بزرگ مثل آمازون یا فیسبوک یا سرورها و خدمات تجاری استفاده کنند.

طبق گفته دامینیک ویلیامز موسس "دفینیتی" این ایده هزینه‌ها را کاهش می‌دهد و کاربران می‌توانند رسانه‌های اجتماعی و سایر خدماتی را ایجاد کنند که با غول‌های اینترنت دنیا قابل رقابت باشد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ