کد خبر: ۱۶۸۰۲۸
۰:۰ - ۱۴۰۰/۲/۲۶

لیدر پالایشگاه ها و سه شرکت مجوز افزایش سرمایه ۳۶۸ تا ۲۹ درصدی گرفتند
از چهار محل:

لیدر پالایشگاه ها و سه شرکت مجوز افزایش سرمایه ۳۶۸ تا ۲۹ درصدی گرفتند

پالایشگاه بندرعباس و سه شرکت دیگر مجوز افزایش سرمایه ۳۶۸، ۹۳، ۴۲ و ۲۹ درصدی را از سازمان بورس گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، چهار شرکت پالایشگاه بندر عباس، سرمایه گذاری سلیم، داروسازی تولید دارو و جنرال مکانیک به ترتیب مجوز افزایش سرمایه 368، 93، 42 و 29 درصدی را از سازمان بورس گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

براین اساس، "شبندر" سرمایه فعلی را از 2.8 به 13.4 هزار میلیارد تومان می رساند. 396.6 میلیارد تومان از این تامین مالی از محل سود انباشته، 1.2 هزار میلیارد تومان از محل اندوخته طرح توسعه و 8.9 هزار میلیارد تومان دیگر از محل تجدید ارزیابی اعمال و صرف اصلاح ساختار مالی می شود.

همچنین سرمایه فعلی "سلیم" از 162 به 313 میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت حاضر در بازار سوم فرابورس از محل سود انباشته و برای اصلاح ساختار مالی اعمال می شود.

"دتولید" نیز سرمایه فعلی را از 60 به 85 میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی اعمال می شود تا قادر به تأمین مالی جهت خرید و جایگزینی بخشی از ماشین آلات و تجهیزات تولیدی شود.

در این میان، سرمایه فعلی "رنیک" هم از 150 به 193.6 میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل سود انباشته اعمال و صرف اصلاح ساختار مالی می شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ