کد خبر: ۱۶۸۰۶۳
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۲/۲۶

وزیر اقتصاد: سه ماه درباره بورس سکوت کردم !!! + مستندات سه خلف وعده

وزیر اقتصاد: سه ماه درباره بورس سکوت کردم !!! + مستندات سه خلف وعده

وزیر اقتصاد با امیدواری به اثر مصوبات ۳+۷ بر بهبود بورس، مدعی شد طی ۳ ماه در خصوص بازارسرمایه سکوت کرده اما شواهد حکایت از سه خلف وعده وی در ۲۰ و ۲۶ اسفند و ۱۱ فروردین دارد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، فرهاد دژپسند با اشاره به جزئیات بسته 3 +7 که اخیرا از طریق وزارت اقتصاد در ستاد اقتصادی دولت و شورای هماهنگی سران قوا مطرح شد به تسنیم گفت: اجرای هرچه سریع تر مفاد و جزئیات بسته ، منجر به بازگشت آرامش و ثبات بازار سرمایه خواهد شد.

وی ادامه داد: در ماهای پایانی دولت، بازار سرمایه پیش از گذشته نیازمند حمایت بوده اما نباید به گونه‌ای عمل شود که درگیر مناقشات سیاسی و مباحث غیر فنی شود .

دژپسند افزود: از بهمن سال گذشته در خصوص بازار سرمایه سکوت کرده ام تا بازار دچار تنشهای سیاسی نشود. هرچند وزارت اقتصاد پیگیرهای جدی را در کنار سازمان بورس برای بازگشت ثبات به بازار سهام انجام داده که  نمونه بارز آن طراحی بسته 7+3 است.

براساس این گزارش، وی درحالی ادعای سکوت 3 ماهه درباره بورس دارد ( از 27 بهمن سال گذشته ) که طی این مدت حداقل سه نوبت در 20 و 26 اسفند و 11 فروردین ، خلف وعده کرده و درباره وضیت بازار سهام حرف زده که اینجا  ، اینجا  و اینجا  قابل مشاهده است .

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ