کد خبر: ۱۶۸۰۶۶
۱۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۲/۲۶

نخستین شعبه فروشگاه تمام اینترنتی افق کوروش افتتاح شد

نخستین شعبه فروشگاه تمام اینترنتی افق کوروش افتتاح شد

اولین شعبه تمام اینترنتی فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش با درک الزامات شرایط همه گیری کرونا و گسترش روش‌های خرید غیرحضوری، افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، نخستین شعبه تمام اینترنتی (دارک استور) فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش در راستای افزایش، بهینه سازی و تنوع خدمات و بالابردن سرعت ارسال سفارشات مشتریان با درک الزامات شرایط ناشی از همه گیری کرونا و گسترش روش‌های خرید غیرحضوری، افتتاح شد.

حسین صبوری قائم مقام فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش در این مراسم با اشاره به تحولات عرصه خرده فروشی طی چند سال اخیر و بویژه رشد بالای این شرکت در صدور 50  هزار درخواست فروش اینترنتی روزانه در شرایط  گسترش ویروس کرونا از برنامه ریزی "افق" در توجه جدی‌تر و به روز تر به فروش اینترنتی برای ارسال سریع‌ و باکیفیت‌ خریدهای اینترنتی و تحقق چشم انداز 200 تا 300 هزار درخواست فروش اینترنتی روزانه خبر داد.

وی افزود: در نتیجه تحولات حوزه فروش اینترنتی در دوران کرونا و ورود فروشگاه‌های زنجیره‌ ای به این حوزه به رغم اینکه فروش اینترنتی هزینه‌بر بوده و کیفیت بسیار بالایی را می‌طلبد به زودی شاهد ظهور شرکت‌هایی خواهیم بود که بخش عظیمی از نیازهای مردم را اینترنتی و تلفنی و بدون مراجعه حضوری فراهم خواهند کرد تا جایی که می توان مدعی شد روش حضوری فروش از اولویت شرکت‌های بزرگ خارج و در حال منسوخ شدن است و شرکت هایی که نتوانند با برنامه ریزی و به روزرسانی روش‌های فروش غیرحضوری، خدمات به مشتریان را تنوع بخشیده یا ارتقاء دهند عرصه رقابت را به رقبا واگذار می‌کنند.

صبوری ادامه داد: وفاداری مشتریان به فروشگاه‌های اینترنتی تا حد زیادی به رعایت آداب حرفه‌ای توسط سفیران، تحویل به موقع و سریع و تطابق عینی کالاهای سفارشی با کالایی که در نهایت به دست مشتری می رسد وابسته است. امید می رود با رعایت این نکات بتوان هزینه‌های سنگین فروش اینترنتی را کنترل و با کاهش هزینه‌ها، حاشیه سود مطمئنی را برای شرکت‌ها ایجاد کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ