کد خبر: ۱۶۸۰۷۳
۰:۰ - ۱۴۰۰/۲/۲۷

فروش آهن اسفنجی شرکت فولادی در بورس کالا و برنامه عرضه اولیه سهام
مدیرعامل پارس فولاد سبزوار:

فروش آهن اسفنجی شرکت فولادی در بورس کالا و برنامه عرضه اولیه سهام

مدیرعامل شرکت فولادی در آستانه ورود به بازار سهام از خرید گندله و فروش آهن اسفنجی از طریق بورس کالا با هدف شفافیت حداکثری خبر داد و گفت: امروز نخستین عرضه انجام می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مجتبی شعبانی با بیان اینکه شفافیت در بخش خرید و فروش شرکت پارس فولاد سبزوار از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: قطعا با ورود محصولات به بورس کالا شفافیت مجموعه دو چندان و حداکثری می شود. از سوی دیگر با ورود به بورس کالا، همه شرکت هایی که توان خرید داشته به سادگی و با حذف واسطه قادر به خرید خواهند بود.

وی افزود: سهام پارس فولاد سبزوار در آستانه عرضه اولیه است لذا با هدف شفافیت بیشتر، ترجیح براین است که هم خرید مواد اولیه و هم فروش محصول را از طریق بورس کالا انجام شود. میزان تولید این مجموعه سالانه ۸۰۰ هزار تن آهن اسفنجی است و تلاش شده محصول مستقیم به دست مصرف کننده رسانده شود و شاید جزو شرکت هایی بشمار می رود که فروش به واسطه ها ندارد.

شعبانی ادامه داد: قطعا عرضه های مستمر در بورس خواهد بود و تلاش می شود بیش از ۸۰ درصد تولیدات از این طریق به فروش رود. حتی برنامه عرضه کل محصولات تولیدی در بورس کالا در دستور کار است. پارس فولاد سبزوار قسمتی از زنجیره فولاد است که سرمایه گذاری پارسیان تشکیل داده و خط تولید مجموعه سرمایه گذاری پارسیان از کنسانتره و گندله آغاز شده و با تکمیل آهن اسفنجی در نهایت به تولید شمش فولاد رسیده است. طبیعتا زمانی که فروش شرکت ها شفاف شود و بتوانند میزان درآمدها را تخمین بزنند به راحتی قادر خواهند بود برای سرمایه گذاری های آتی هم برنامه ریزی داشته باشند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ