کد خبر: ۱۶۸۹۷۰
۱۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۳/۲۲

انتقاد روحانی از عدم تشکر نامزدها از اقدامات دولت و تداوم تخریب و تحریف
در جلسه ستاد مبارزه با کرونا اعلام شد :

انتقاد روحانی از عدم تشکر نامزدها از اقدامات دولت و تداوم تخریب و تحریف

رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه موج چهارم کرونا هم در حال عبور است،گفت: این روزها زبان تشکر دچار لکنت شده و انتقاد ، تخریب و تحریف مثل همیشه باز است !

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حسن روحانی در جلسه ستاد مبارزه با کرونا با اشاره به اینکه سه موج بلند کرونا پشت سر گذاشته شده و موج چهارم هم در حال عبور است، اعلام کرد: این روزها متاسفانه زبان تشکر دچار لکنت عجیبی شده و زبان نقد و انتقاد مثل همیشه باز است و تخریب و تحریف ادامه دارد.

وی ادامه داد: برخی تصور می‌کنند اگر از یک وزارتخانه و دولت تعریف کنند ،دردناک است. حداقل از مردم، پرستاران و پزشکان تعریف کنید که در این صحنه فعال بودند.از بهمن ۹۸ که ویروس کرونا وارد شد، ابزار و امکاناتی نبود اما در آن شرایط کار آغاز و کیت تشخیص در زمان کوتاهی تولید شد و آزمایشگاه‌ها از دو به چند صد مورد افزایش یافتند. امکان صادرات کیت تشخیصی هم فراهم شده است.

رئیس جمهور افزود: ماسک در زمان کوتاهی به اندازه کافی تولید و قیمت متعادل شد و در اختیار همه قرار گرفت. در مواد شوینده و ...مشکلی به وجود نیامد و همه چیز به وفور در اختیار بود و بر خلاف بسیاری کشورها حتی یک روز هم شرایط غیرعادی وجود نداشت! طبق اعلام وزارت بهداشت، ۵۰ درصد بیمارستان‌ها مجهز به اکسیژن‌ساز نبودند اما همه تامین شد و به حدود ۲۵۰ دستگاه سیتی‌اسکن هم مجهز شدند.

روحانی گفت : در طول این ۱۶ ماه دچار کمبود تخت نشدیم. حیرت آور است برخی درباره کرونا الفاظ نادرست و غیردقیق به‌کار می‌برند.در اروپا مردم مراجعه کردند به بیمارستان‌ها و جا نبود.به ناچار در چمن و حیات بیمارستان یا در خودروها بستری شدند. اگر در ایران حتی یک مورد اتفاق افتاده بود ،رسانه‌های ضدایرانی چه‌ جنجالی می‌کردند!

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ