کد خبر: ۱۶۹۰۸۹
۰:۰ - ۱۴۰۰/۳/۲۵

یکی از۱۱ابربدهکار ادعای همتی را رد کرد/پرداخت۳ هزار میلیارد برای ۵۱۹میلیارد وام
در نامه ایی سرگشاده :

یکی از۱۱ابربدهکار ادعای همتی را رد کرد/پرداخت۳ هزار میلیارد برای ۵۱۹میلیارد وام

رسول دانیال زاده یکی از ۱۱ ابربدهکار بانکی که همتی اعلام کرده بود در نامه ای به وی مدعی تسویه وام و بازگشت ۳ هزار میلیارد تومانی اصل و سود وام ۵۱۹ میلیارد تومانی شد و .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، رسول دانیال زاده یکی از 11 فردی است که عبدالناصر همتی در جریان آخرین مناظره تلویزیونی اقدام به ارایه فهرستی به ابراهیم رئیسی کرد که بلافاصله افشا هم شد.

وی که آبان ۹۸ در آلمان بازداشت و به ایران بازگردانده شد و در صدر فهرست منتشره بود با نامه ایی سرگشاده‌ به همتی اعلام کرد: برای راه اندازی صنعت فولاد ، همه سرمایه شخصی و خانوادگی را در قالب این کارخانجات معظم در خاک این سرزمین بنا کردم تا اینکه گردباد و سونامی اقتصادی سال 87 همه بنگاه های تولیدی در سراسر جهان را به چالشی مرگبار کشید .

بسیاری از صنایع در دنیا و از جمله ایران نابود شدند و خیل عظیمی از کارگران آنها بیکار شدند. مجموعه تحت مدیریت اینجانب نیز از رهگذر همین سونامی ضرر و زیانی بالغ بر 560 میلیارد تومان به عبارتی 560 میلیون دلار سال 87 متحمل شد.

در این مقطع و برای جبران این ضرر بزرگ ،چاره ای جز استقراض از سیستم بانکی باقی نبود و پس از سه سال دوندگی نهایتاً در سال 91 مبلغ 519 میلیارد تومان در قابل وثایق چندین برابری از بانک ملی تسهیلات دریافت کردم و شدم بدهکار بانک یا همان ابربدهکاری که در این سالها ذیل این لفظ بر من تاختند .

بابت این وام 519 میلیارد تومانی که ریال به ریال آن مصروف امر تولید شده با فرصتی که طی یکسال گذشته دستگاه قضایی برای امر تولید فراهم آورد بالغ بر 3000 میلیارد تومان در قالب اصل و سود به سیستم بانکی برگردانده و تسویه کامل کرده ام .

حال سوال اینجا است همتی اگر به این امر واقف بود که هیچ گونه بدهی به هیچ بانک یا موسسه اعتباری در سیستم بانکی ندارم چرا اتهام ناروایی جاری ساخت که از یک سو موجبات تشویش اذهان مردمی که از مسائل اقتصادی در رنج هستند فراهم آورد و از سوی دیگر با آبروی یکی از خادمین تولید کشور بازی کرد .

اگر هم اطلاعی از تادیه کامل بدهی‌ها به سیستم بانکی خبر نداشت که جای تاسف بیشتر دارد. چراکه فردی که ادعای اداره کشور را دارد از اتفافات زیرمجموعه تحت مدیریت بیخبر است.

شما که مدعی داشتن دانش اقتصادی هستید و نامزد رقیب را به بیسوادی و بی بهره بودن از علم اقتصاد متهم می کنید چرا در تمام این سال ها علیرغم علم به رویه نظام بانکی در دریافت بهره‌های مرکب و جرائم ظالمانه‌ای که کمر هر تولید کننده‌ای را خرد کرده ، سکوت کرده و کوچکترین اقدامی به عمل نیاوردید.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ