کد خبر: ۱۶۹۱۰۸
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۳/۲۵

حذف محدودیت های پیش فروش خودرو و کاهش ۵۰ درصدی تعهدات ساپیا
قائم‌مقام مدیرعامل در امور فروش اعلام کرد:

حذف محدودیت های پیش فروش خودرو و کاهش ۵۰ درصدی تعهدات ساپیا

قائم‌مقام مدیرعامل سایپا در امور فروش از کاهش برخی محدودیت ها در پیش فروش آینده دو خودروساز خبر داد و گفت: کل تعهدات ۵۰ درصد کاهش یافت و به ۲۶۰ هزار دستگاه رسید.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مجید باقری در حاشیه مراسم قرعه کشی طرح فروش فوق‌العاده ۵ محصول سایپا گفت: با استمرار برگزاری طرح های فروش فوق العاده و پیش فروش خودرو، بازار فروش برخی از محصولات به آرامش و ثبات رسیده است.

وی افزود: در راستای استمرار آرامش بازار و حذف رفتارهای سودجویانه در پیش فروش آینده که به زودی بخشنامه آن اعلام خواهد شد، برخی از محدودیت های ثبت نام کاهش پیدا خواهد کرد که از جمله آن می‌توان به حذف الزام در رهن بودن یکساله سند خودروها و حذف ممنوعیت ثبت نام و صدور فاکتور نزد سایپا و ایران خودرو در ۴۸ ماهه گذشته اشاره کرد.

این مقام مسئول ادامه داد: با حذف برخی از محدودیت هایی که در گذشته و با دستور کمیته خودرو وزارت صنعت به منظور کنترل التهابات کاذب بازار اعمال شد، تعداد بیشتری از مردم امکان ثبت نام و خرید خودرو از کارخانه را خواهند داشت و این امر کمک خواهد کرد قیمت خودرو در بازار بصورت هیجانی افزایش پیدا نکند. سایپا اوایل سال ۹۸ حدود ۵۲۰ هزار دستگاه خودرو تعهد داشت که با ساماندهی تولید، تعهدات ۵۰ درصد کاهش یافت و به ۲۶۰ هزار دستگاه رسید.

به گفته باقری، تاخیر در تحویل خودروها به مشتریان هم کاهش قابل توجهی داشت و مجموعه سایپا در تلاش است تا تاخیر در تحویل خودروها را به حداقل برساند. طبق برنامه ریزی صورت گرفته، سعی می شود خودروها کمتر از سه ماه آینده تحویل منتخبین شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ