کد خبر: ۱۶۹۱۴۴
۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۳/۲۶

زمان و شرایط ثبت سفارش عرضه اولیه ۱۵ درصد سهام

زمان و شرایط ثبت سفارش عرضه اولیه ۱۵ درصد سهام "ومدیر" اعلام شد

شرایط و فرایند عرضه اولیه ۱۵ درصد سهام گروه مدیریت ارزش سرمایه صندوق بازنشستگی کشوری با سفارش گیری از ساعت ۱۰ تا ۱۲:۳۰ اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، طبق اعلام قبلی امروز، 15 درصد از سهام گروه مدیریت ارزش سرمایه صندوق بازنشستگی کشوری عرضه اولیه و طی آن یک میلیارد و 350 میلیون سهم (900 میلیون سهم جهت عرضه به عموم و 450 میلیون سهم نیز صرفا به صندوق های سرمایه گذاری) با محدوده قیمتی 280 تا 299 تومانی و سهمیه 1000 سهمی هر فرد حقیقی و حقوقی واگذار می شود.

در این رابطه مدیر عملیات بازار شرکت بورس زمان سفارش گیری سهام "ومدیر" را به عنوان پنجمین شرکت جدید سال از ساعت 10 الی 12:30 اعلام کرد.

1- دوره ثبت سفارش از ساعت 10 الی 12:30 و امکان اصلاح و یا حذف سفارش در این مدت امکان پذیر است.

2- سهمیه در نظر گرفته شده برای هر کد حقیقی و حقوقی حداکثر 1000 سهم و هر کد معاملاتی تنها مجاز به ارسال یک سفارش است.

3- ورود سفارش صرفاً با کد معاملاتی و در دوره زمانی اعلام شده و به قیمت محدود در دامنه قیمتی تعیین شده ( کف قیمت 2800 و سقف قیمت 2990 ریال) ، جهت ثبت سفارش امکان پذیر است و ورود سفارش بصورت گروهی مجاز نیست. کلیه مشتریان بر خط نیز می توانند با توجه به شرایط فوق نسبت به ورود سفارش اقدام کنند.

4- پس از اتمام دوره ثبت سفارش، کشف قیمت با توجه به وضعیت سفارشات ثبت شده در دوره ثبت سفارش و طبق مفاد مندرج در ماده 17 دستورالعمل پذیره نویسی و عرضه اولیه اوراق بهادار در بورس تهران خواهد بود.

5- صندوق های سرمایه گذاری می توانند روز شنبه 29 خرداد  براساس ساز و کار عملیاتی که متعاقبا اعلام خواهد شد نسبت به ورود سفارش خرید سهمیه در نظر گرفته اقدام کنند.همچنین خریداران عرضه اولیه در نماد "ومدیر" به تعداد تخصیص داده شده در روز عرضه اولیه دارای اختیار فروش تبعی این سهام خواهند بود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ