کد خبر: ۱۶۹۲۸۶
۰:۰ - ۱۴۰۰/۳/۳۱

زمان ششمین عرضه اولیه سال قطعی شد/ نقدینگی مورد نیاز + معرفی
چهارشنبه جاری با ۱۵ درصد:

زمان ششمین عرضه اولیه سال قطعی شد/ نقدینگی مورد نیاز + معرفی "لطیف"

زمان قطعی واگذاری ۱۵ درصد از سهام شرکت محصولات کاغذی لطیف برای چهارشنبه جاری تعیین شد تا ششمین شرکت جدید در سال جاری وارد بازار شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، با اتمام سومین ماه از سال جاری در حالی تاکنون عرضه اولیه سهام پنج شرکت گسترش صنایع روی ایرانیان، تولید و توسعه سرب و روی ایرانیان، صنعت غذایی کورش، لیزینگ کارآفرین و گروه مدیریت ارزش سرمایه صندوق بازنشستگی کشوری انجام شده که پس از گذشت یک هفته، ششمین سهم جدید هم وارد بازار می شود.

به این ترتیب، 13 درصد از سهام شرکت محصولات کاغذی لطیف شامل 26 میلیون سهم با محدوده قیمت 3000 تا 3250 تومانی هر سهم و سهمیه 50 سهمی هر فرد حقیقی و حقوقی چهارشنبه هفته جاری در بازار دوم معاملات فرابورس عرضه اولیه می شود که به نقدینگی 163 هزار تومانی نیاز است.

سرمایه گذاری صبا تامین و کارگزاری صبا تامین هم هر کدام متعهد خرید 25 درصد سهام قابل عرضه در روز عرضه اولیه است. همچنین 4 میلیون سهم دیگر معادل 2 درصد از سهام روز بعد از عرضه اولیه یعنی پنجم تیر به صندوق های سرمایه گذاری تعلق گیرد.

طبق بررسی های بورس پرس، شرکت محصولات کاغذی لطیف در هفتم خرداد سال ۱۳۶۴ تاسیس و عملیات اجرایی را در اواخر سال ۷۰ در شهر هشتگرد در زمینی به مساحت ۶۵ هزار متر مربع و زیربنای حدود ۳۰ هزار متر مربع با ظرفیت ۱۵ هزار تن محصولات کاغذی آغاز کرد و از دوم تیر سال ۷۳ تولید آزمایشی را آغاز و در ۱۹ مرداد سال ۷۳ شروع به بهره برداری کرد. سال ۸۸ با اجرای پروژه بهسازی کمی و کیفی خط تولید، ظرفیت اسمی به ۲۰ هزار و ۴۷۲ تن افزایش یافت.

سرمایه شرکت با ۲۴۵ نیروی انسانی در بدو تاسیس یک میلیون تومان بوده که طی ۹ مرحله افزایش سرمایه به ۲۰ میلیارد تومان رسیده است و ۹۹.۸ درصد مالکیت شرکت به گروه صنعت سلولزی تامین گستر نوین اختصاص دارد و واحد تجاری نهایی سرمایه گذاری سازمان تامین اجتماعی محسوب می شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ