کد خبر: ۱۶۹۳۲۲
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۳/۳۱

دومین نمایندگی کارگزاری دلیران پارس در تبریز افتتاح شد
با تمرکز بیشتر بر معاملات کالایی:

دومین نمایندگی کارگزاری دلیران پارس در تبریز افتتاح شد

دومین نمایندگی کارگزاری دلیران پارس در شهر تبریز با تمرکز بر معاملات بورس کالا آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حامد جواشی نماینده و مدیر دومین شعبه کارگزاری دلیران پارس در تبریز اظهار داشت: این شعبه به عنوان یکی از شعب اختصاصی کارگزاری دلیران پارس با بهترین امکانات و موقعیت جغرافیایی در خیابان ولیعصر شهر تبریز گشایش یافت.

وی افزود: با توجه به اینکه برخی از همراهان افتتاح این نمایندگی در صنعت فولاد حضور فعال دارند، تمرکز دومین نمایندگی کارگزاری دلیران پارس در تبریز بر معاملاتی کالایی بوده و در راستای حضور دیگر فعالان صنعتی استان از جمله صنایع سیمانی در رینگ معاملات کالایی تلاش خواهد کرد. نمایندگی دلیران پارس در تبریز در حوزه معاملات سهام هم فعال خواهد بود.

جواشی ادامه داد: با توجه به شیب تند صعود بازار سهام در سال گذشته، سیر نزولی و ریزش آن دور از انتظار نبود. ممکن است در ماه های ابتدایی پس از انتخابات نیز روند بازار سهام چشمگیر نباشد اما در بازه بلندمدت تر و تا پایان سال قطعا به مسیر رشد بازگشته و برای سرمایه گذاران سودآور خواهد بود.

بنابراین گزارش، علاقه مندان می توانند با شماره 04133327376 با نمایندگی جدید کارگزاری دلیران پارس در شهر تبریز ارتباط برقرار کرده و از خدمات آن بهره مند شوند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ