کد خبر: ۱۶۹۳۶۳
۱۲:۲ - ۱۴۰۰/۴/۱

انتقاد شدید از وزیر صنعت و حمایت صرف از صورت های مالی خودروسازان
نماینده مجلس اعلام کرد:

انتقاد شدید از وزیر صنعت و حمایت صرف از صورت های مالی خودروسازان

عضو کمیسیون صنایع مجلس با انتقاد از مخالفت وزیر صنعت با عرضه خودرو در بورس گفت: وزارت صنعت صرفا به دنبال حمایت از صورت حساب‌های مالی خودروسازان است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، روح اله ایزدخواه در واکنش به مخالفت علیرضا رزم حسینی با عرضه خودرو در بورس به خانه ملت گفت: وزارت صنعت صرفا به دنبال حمایت از صورت حساب‌های مالی خودروسازان است. مجلس صدها ساعت‌ها، طرح ساماندهی صنعت و بازار خودرو را با حضور کارشناسان،  خودروسازان و ... بررسی کرده است.

وی افزود: وزارت صنعت بدون اینکه پیشنهاد و راهکار جدیدی برای ساماندهی این صنعت ارائه دهد، صرفا با عرضه خودرو در بورس مخالفت کرده است و به طرح آزادسازی قیمت اکتفا می‌کند. دولت نمی‌تواند طرح به مجلس ارائه دهد و باید موضوعات موردنظر را در قالب لایحه ارائه کند. این پیشنهاد در دوره‌های قبلی نیز اجرا و با شکست روبه رو شد.لذا راهکاری منطقی نیست.

این نماینده مجلس ادامه داد: این وزارتخانه ادعا می کند، نفعی از خودروسازان نمی‌برد و به دنبال رفع مشکلات مردم است اما در عمل به دنبال حمایت از بنگاه‌های خودروسازی است نه صنعت خودرو!

ایزدخواه گفت: پیشنهادات وزارت صنعت غیرکارشناسی است .چراکه اگر نقش حاکمیتی داشت باید به تمام ابعاد صنعت خودرو از جمله قطعه‌سازان، تحقیق و توسعه، طراحی و... توجه می‌کرد اما صرفا به دنبال حمایت از صورت حساب‌های مالی خودروسازان است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ