کد خبر: ۱۷۲۲۹۸
۱۴:۲۴ - ۱۴۰۰/۴/۲۷

خوزستان در حال نابودی است و مسئولان کاری نمی کنند
نماینده مجلس:

خوزستان در حال نابودی است و مسئولان کاری نمی کنند

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان با انتقاد از برگزار نشدن جلسه فوق العاده ای در مجلس برای حل مشکلات بی آبی استان، خواستار رسیدگی مسئولان شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مجید ناصری نژاد در جلسه علنی درباره مشکل کمبود آب در خوزستان گفت: انگار گوش شنوایی در مدیریت وزارت نیرو وجود ندارد. انتظار می رفت محمد باقر قالیباف که در سفر اخیر قول حل مشکل آب شرب و ساماندهی آب کشاورزی خوزستان را داده بود ،جلسه ای فوق العاده برای حل مشکلات اساسی این استان برگزار کند.

وی افزود: حسن روحانی و اسحاق جهانگیری باید جوابگوی این وضعیت باشند. این چه مدیریتی است که نماینده مجلس باید پاسخگو باشد؟ وضع مردم در خوزستان به هم ریخته، دام ها تلف شده و زندگی ها از بین رفته است. چه کسی باید به این وضعیت رسیدگی کند؟ روحانی مصداق دقیقی از بی‌عهدی به خوزستان است و باید از آه مادران خوزستانی و اشک عشایر بترسد!

این نماینده مجلس ادامه داد: باید هیات رییسه مجلس جلسه ای فوری برای خوزستان برگزار کند تا همه مسئولان اجرایی پاسخگو باشند.روسای قوای سه گانه و شورای عالی امنیت کشور مشکلات خوزستان را حل کنید. تا کی باید منتظر وقوع بحران و مشکلات بود تا تازه آن زمان به فکر بیفتید؟ حتی از برگزاری جلسه برای خوزستان دریغ کردید این چه وضعیتی است؟

ناصری نژاد گفت: نخلستان ها در شادگان، آبادان،خرمشهر، اهواز، دشت آزادگان، شوش و همه شهرستان های خوزستان در حال نابودی هستند. باید یک جایی این قصه پر غصه خوزستان خاتمه پیدا کند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ