کد خبر: ۱۷۲۳۰۹
۱۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۴/۲۷

عرضه مرغ با کارت ملی در استان لرستان / دلایل کمبود عرضه

عرضه مرغ با کارت ملی در استان لرستان / دلایل کمبود عرضه

رئیس سازمان صنعت و معاون سازمان جهاد کشاورزی لرستان، درباره سهمیه‌بندی و دلایل کمبود عرضه مرغ در استان توضیحاتی ارائه کردند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بهزاد منصوری رئیس سازمان صنعت لرستان درباره دلایل کمبود مرغ در استان به تسنیم گفت: شرایط کنونی ناشی از تأثیر گرمای هوا بر صنعت مرغداری، افزایش قیمت نهاده‌های دامی و مشکل در تأمین آنها در سطح ملی، افزایش قیمت مرغ، بحث جوجه یک‌روزه و... از مهمترین عللی است که تولید مرغ در استان را دچار نوسان کرده است.

ناصر نجیب‌زاده معاون سازمان جهاد کشاورزی لرستان هم در این خصوص گفت: اختلاف قیمت‌ها و خروج مرغ از استان عامل اصلی کمبود این محصول در بازار است. افزایش قیمت مرغ زنده و کشته‌شده برای ذی‌نفعان زنجیره تولید این محصول انگیزه مالی ایجاد کرده است.

وی افزود: مرغ به‌اندازه کافی و متناسب با تقاضا در استان تولید می‌شود اما دو نرخی بودن این محصول در لرستان و خوزستان موجب شده،مرغداران محصول را از استان خارج کنند و در بازار خوزستان با قیمت 38 هزار تومان بفروشند.

بر اساس این گزارش، سهمیه‌بندی مرغ در لرستان،درخواست به‌صورت پیامکی و خرید با ارائه کارت ملی، بعد از چند ساعت انتظار در صف‌های طولانی مشکلات زیادی برای مردم در شرایط قرمز کرونایی ایجاد کرده است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ