کد خبر: ۱۷۲۳۱۴
۰:۱ - ۱۴۰۰/۴/۲۸

پیش‌بینی‌ سلطان اوراق قرضه از آینده دلار و طلا و قیمت بیت کوین

پیش‌بینی‌ سلطان اوراق قرضه از آینده دلار و طلا و قیمت بیت کوین

مدیر صندوق ۱۳۵ میلیارد دلاری و مشهور به سلطان اوراق قرضه ضمن برآورد ارزش دلار و طلا در بازار جهانی پیش بینی کرد بیت کوین به کمتر از ۲۳ هزار دلار خواهد رسید .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، جفری گوندلاچ مدیر صندوق سرمایه گذاری دابل لاین که به سلطان اوراق قرضه مشهور است با پیش بینی افت قیمت بیت کوین به کمتر از 23 هزار دلار به سی ان بی سی گفت:نمودار قیمتی بیت کوین بسیار نگران کننده است و به نظر می رسد در بالاترین نقطه الگوی سر و شانه قرار دارد.

وی افزود: قیمت بیت کوین از 60 به 31.5 هزار دلار سقوط کرده و چندان علاقه‌ای به نمودار سر و شانه ندارم اما به نظر می‌رسد این الگو کاملا واضح شکل گرفته و به کمتر از 23 هزار دلار خواهد رسید .

گوندلاچ که ارزش دارایی صندوق سرمایه‌گذاری تحت مدیریت 135 میلیارد دلار برآورد می‌شود، ادامه داد: احتمالا قیمت طلا سال جاری منفی خواهد بود و افزایش ارزش دلار در بازار جهانی هم خبر خوبی برای طلا نخواهد بود. طی هفته‌های گذشته افزایش ارزش دلار در بازار جهانی رقم خورد که این روند ادامه خواهد داشت.  ارزش دلار در کوتاه مدت بالا خواهد رفت اما در بلندمدت افت جدی خواهد داشت. با توجه به کسری بودجه دولت آمریکا در میان‌مدت شاهد کاهش جدی ارزش دلار در بازار جهانی خواهیم بود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ