کد خبر: ۱۷۲۳۳۹
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۴/۲۸

تعطیلی چند روزه بورس منوط به تعطیلی بانک ها است / احتمال زیاد تعطیلی
پاسخ اولیه سازمان بورس به سئوال بورس پرس و همه فعالان:

تعطیلی چند روزه بورس منوط به تعطیلی بانک ها است / احتمال زیاد تعطیلی

در پی تعطیلی تمام ادارات استانهای تهران و البرز از فردا سه شنبه تا یکشنبه آینده ، سازمان بورس اعلام کرد : تعطیلی چند روزه بورس منوط به تعطیلی بانک ها است .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پی اعلام علی ربیعی سخنگوی دولت مبنی بر تعطیلی تمام ادارات استانهای تهران و البرز از فردا سه شنبه تا یکشنبه هفته آینده ، سئوال همه فعالان بازار سرمایه این است که آیا این تعطیلی مشمول بورس هم خواهد بود یا خیر ؟

این موضوع توسط بورس پرس از روابط عمومی سازمان بورس پیگیری و اعلام شد : درصورت اعلام تعطیلی بانک ها از فردا تا یکشنبه آینده ، فعالیت تمام ارکان بازار سرمایه هم تعطیل خواهد بود . در غیر این صورت خبری از تعطیلی بازار سرمایه نخواهد بود.

براساس این گزارش در این میان به نظر می رسد با توجه به تعطیلی ادارات و بانک ها در پنچ شنبه ها که از هفته گذشته شروع شده، احتمال تعطیلی بانک ها و در نتیجه بورس ، زیاد است ولی باید منتظر اعلام رسمی مسئولان بانک مرکزی و سازمان بورس ماند .

شورای هماهنگی بانک‌ها و کانون بانک‌های خصوصی هم اعلام کرد: فعلاً تصمیمی درباره تعطیلی یا ادامه فعالیت بانک‌ها گرفته نشده و باید منتظر نتیجه رایزنی بانک ها و اعلام دولت بود .

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ