کد خبر: ۱۷۲۳۵۰
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۴/۲۸

زمان محدودیت‌ تعطیلات : از ۱۸ امروز تا ۷ صبح دوشنبه / تردد مجاز تهران و کرج
توسط وزارت کشور :

زمان محدودیت‌ تعطیلات : از ۱۸ امروز تا ۷ صبح دوشنبه / تردد مجاز تهران و کرج

وزارت کشور اعلام کرد : اعمال محدودیت‌های تعطیلات تهران و البرز و منع تردد خودروها از ساعت ۱۸ امروز شروع و تا ۷ صبح دوشنبه آینده ادامه دارد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پی مصوبه قرارگاه عملیاتی و کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی کرونا و موافقت رییس جمهور مبنی بر تعطیلی تمام ادارات استان های تهران و البرز ، وزارت کشور هم اعلام کرد : اعمال محدودیت‌ها از ساعت ۱۸ امروز دوشنبه شروع و تا ساعت ۷ صبح دوشنبه  آینده چهار مرداد ادامه خواهد داشت.

تردد خودروها بین تهران و کرج مجاز است اما خروج خودرو‌های شخصی با پلاک استان‌های تهران و البرز و ورود خودرو‌های شخصی با پلاک‌های دیگر شهر‌ها به تهران و البرز ممنوع است . همچنین سفر از و به کلیه شهر‌های دارای وضعیت قرمز کرونایی سراسر ایران ، مطلقاً ممنوع است.

نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی رانندگی به منظور جلوگیری از تردد خودروها به صورت محسوس و نامحسوس، نسبت به تشدید کنترل‌ها در مبادی اصلی و فرعی ورودی و خروجی به مقاصد ۲ استان اقدامات لازم را معمول می‌ کنند.

خودروهای شخصی دارای پلاک این ۲ استان چنانچه برای خروج مراجعه کردند ، عودت و در صورت عدم تمکین، علاوه بر اعمال قانون، عودت می‌شوند.

نیروی انتظامی و فرمانداری‌ها از صدور مجوز تردد غیراضطراری تعریف شده قبلی، مطلقا خودداری می‌کنند و تمام مجوزهای صادره قبل از این مصوبه ، غیر قابل استفاده و باطل اعلام می‌شود.

تعطیلی مشاغل رستوران‌ها و قهوه خانه‌ها ( به استثنای فعالیت‌های بیرون بر) تالارهای پذیرائی ،  سالن های سینما و تأتر ، پاساژها و بازارهای سربسته ، استخرهای سر پوشیده و باشگاه های بدن سازی ، شهربازی ها و باغ وحش ها و نمایشگاه های عمومی و تخصصی با نظارت اتاق اصناف در همه شهرهای قرمز ایران مورد تأکید قرار می‌گیرد.

طرح ترافیک تهران هم  از فردا سه‌شنبه تا یکشنبه دوم مرداد ، اجرا نمی‌شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ