کد خبر: ۱۷۲۳۵۳
۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۴/۲۸

واکنش منفی کیهان به جایزه فرهادی در جشنواره کن فرانسه !

واکنش منفی کیهان به جایزه فرهادی در جشنواره کن فرانسه !

روزنامه کیهان در واکنش به اهدای جایزه جشنواره کن فرانسه به فیلم فرهادی اعلام کرد: هوادار بایدن از جشنواره جایزه مشترک گرفت.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، روزنامه کیهان با انتشار مطلبی تحت عنوان "هوادار بایدن از جشنواره کن جایزه مشترک گرفت"،اعلام کرد: اصغر فرهادی که پیش از این به اظهار نظرهای سیاسی مطابق میل دست‌اندرکاران جشنواره کن پرداخته بود، همراه با فیلم دیگری جایزه هیات داوران این جشنواره را دریافت کرد.

پس از اظهار نظرهای سیاسی مختلف فرهادی که ارتباطی با سینما و فیلم‌های وی ندارد، می‌شد پیش‌بینی کرد در سال جاری هم در جشنواره فیلم کن جوایزی به فیلم وی اهدا شود. به‌ویژه اینکه وی از مبلغان بایدن هم بوده و در مصاحبه با نشریه ورایتی، همزمان با بیان اظهاراتی که رنگ و بویی علیه ایران دارد، اعلام کرد: مطمئناً حضور بایدن، همه دنیا را به مکانی بهتر تبدیل می‌کند.

به همین دلیل هم شاید در فضایی کم‌فروغ و با برخوردی سرد، جایزه ویژه هیات داوران در جشنواره کن ۲۰۲۱ فرانسه به‌ طور مشترک همراه با فیلم دیگری به "قهرمان" فرهادی داده شد که فیلمی فرانسوی محسوب می‌شود و با سرمایه‌گذاری شرکت ممنتو ساخته شده است.

همچنین تهیه‌کنندگی این فیلم به‌ طور مشترک به نام اصغر فرهادی و الکساندر ماله‌گی ثبت شد که این تولید مشترک و سرمایه‌گذاری شرکت قدرتمند فرانسوی در اعطای جایزه بی‌تأثیر نیست.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ