کد خبر: ۱۷۲۶۰۰
۰:۰ - ۱۴۰۰/۵/۹

شرایط و زمان عرضه بلوک ۳ درصدی سهام زر ماکارون اعلام شد
توسط یکی دیگر از سهامداران عمده:

شرایط و زمان عرضه بلوک ۳ درصدی سهام زر ماکارون اعلام شد

شرایط و زمان عرضه بلوک ۳ درصدی سهام زر ماکارون توسط یکی دیگر از سهامداران عمده بصورنقد و شرایطی اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، آرش سلطانی یکی از سهامداران عمده شرکت زر ماکارون در نظر دارد بلوک 3.01 درصدی سهام این شرکت را بطور یکجا یا نقد و شرایطی در بازار دوم معاملات بورس به فروش برساند.

به این ترتیب، مقرر شده 96 میلیون و 350 هزار و 336 سهم در نماد "غزر" روز دوشنبه 18 مرداد از طریق کارگزاری بانک پاسارگاد عرضه شود. در این واگذاری قیمت پایه هر سهم 2400 تومان و قیمت پایه کل 231.2 میلیارد تومان تعیین شده است.

در صورت انجام معامله بصورت نقد خریدار باید کل ثمن معامله را طبق ضوابط سازمان بورس پرداخت کند. قطعیت معامله حداکثر طی 14 روز کاری پس از تعیین برنده رقابت و منوط به پرداخت حصه نقدی ( 10 درصد ثمن معامله) ، تحویل یک فقره چک بانکی به تاریخ 15 روز کاری بابت 90 درصد الباقی ثمن معامله، ضمانت نامه بانکی، مستندات توثیق سهام، وکالت نامه محضری، تکمیل و تایید قرارداد فروش و ارائه سند تسویه خارج از پایاپای از طرف خریدار به فروشنده است.

بابت تضمین پرداخت الباقی ثمن معامله، خریدار یا خریداران باید به میزان ارزش 100 درصد سهام عرضه شده سهام شرکت مورد معامله را به نفع فروشنده و از طریق شرکت سپرده گذاری مرکزی به وثیقه گذارد که پس از تسویه کامل رفع توثیق خواهد شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ