کد خبر: ۱۷۲۷۱۲
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۵/۱۱

فرصت سه ماهه به بانک فرابورسی برای ارائه صورت های مالی و خروج از زیان

فرصت سه ماهه به بانک فرابورسی برای ارائه صورت های مالی و خروج از زیان

بانک دی از اعطای مهلت سه ماهه هیات پذیرش فرابورس برای ارائه صورت های مالی حسابرسی شده سال منتهی به ۳۰ اسفند ۹۹ جهت خروج از شمول ماده ۱۴۱ لایحه قانون تجارت خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بانک دی از اعطای مهلت سه ماهه هیات پذیرش فرابورس برای ارایه صورت های مالی حسابرسی شده سال منتهی به 30 اسفند 99 جهت خروج از شمول ماده 141 لایحه قانون تجارت خبر داد و آماده بازگشایی پس از تعلیق نماد شد.

براین اساس، "دی" پیرو انتشار اطلاعیه برنامه خروج از شمول ماده 141 لایحه قانون تجارت در 16 شهریور سال 99 اعلام کرد: هیات پذیرش اقدام به اعطای مهلت سه ماهه تا 30 مهر جهت ارایه صورت های مالی حسابرسی شده سال منتهی به 30 اسفند 99 جهت خروج از شمول ماده 141 لایحه قانون تجارت کرده که در صورت پایان مهلت ارایه شده و عدم خروج از شمول ماده قانونی فوق، پذیرش اوراق بهادار ناشر لغو می شود.

توضیحات شرکت در خصوص برنامه های خروج از شمول ماده 141 لایحه قانون تجارت، صرفا جهت اطلاع سرمایه گذاران منتشر می شود. فرابورس مسئولیتی در خصوص اجرا و اثربخشی آن ندارد. لذا از سرمایه گذاران درخواست می شود پیش از تصمیم گیری در خصوص خرید یا فروش سهام شرکت، نسبت به بررسی اطلاعات منتشره اقدام کرده و به فرصت اعطا شده برای ایفای تعهدات ناشر توجه کنند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ