کد خبر: ۱۷۲۷۱۶
۱۲:۵ - ۱۴۰۰/۵/۱۱

سهامداران منتظر پاسخ مسئولان تصمیم گیر به خواسته جالب دهقان دهنوی هستند
برای شفاف سازی از پشت پرده مسائل موثر بر صنایع بزرگ:

سهامداران منتظر پاسخ مسئولان تصمیم گیر به خواسته جالب دهقان دهنوی هستند

رئیس سازمان بورس در اقدامی جالب، خواهان معرفی افراد تصمیم گیر در تغییر قیمتها و تصمیمات موثر بر صنایع بزرگ شده که باید توسط مسئولان ارشد بانک مرکزی ، وزارت صنعت و... پاسخ داده شود .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمدعلی دهقان دهنوی درحالی از بهمن سال گذشته و در بدترین شرایط بازار سرمایه ، رئیس سازمان بورس و جانشین حسن قالیباف اصل شده که بعد از گذشت حدود 6 ماه ، اکثر فعالان به دلیل اقدامات جدید ، روحیه انتقاد پذیری ، انجام اصلاحات ، پرهیز از تغییر ناگهانی رویه ها و... ، وی را مسئولی کارآمد دانسته و نظر مثبتی دارند .

براساس این گزارش، دهقان دهنوی که با پرهیز حاشیه سازی و تصمیمات عجولانه ، نشان داده خواهان حاکمیت منطق و تعادل بازار سرمایه است در اقدامی جالب و بدیع و بی سابقه ، خواهان شفاف سازی مسئولان نهادهای تصمیم گیر مراجع و صنایع شده تا از این طریق ، همه فعالان بازار سرمایه از برخی مسائل پشت پرده و افراد تصمیم گیر در تغییر قیمت ها و تصمیمات موثر بر آینده شرکت ها و صنایع بورسی و فرابورسی ، آگاه باشند.

وی در این رویداد ، نامه های جداگانه ایی به اکبر کمیجانی رئیس بانک مرکزی ، رضا شیوا رئیس شورای رقابت ، عباس تابش رئیس سازمان حمایت و معاون وزیر صنعت ، عباس قبادی معاون بازرگانی وزارت صنعت و دبیر کارگروه بازار ، محمد رضا شانه‌ساز رئیس سازمان غذا و دارو ، علیرضا صادق آبادی مدیرعامل شرکت ملی پالایش پخش ، نوشته و خواهان معرفی افراد تصمیم گیر در قیمت گذاری و مسائل مهم شده است .

با نگاهی به زیرمجموعه های تحت مدیریت مسئولان فوق ، مشخص می شود در صورت عمل به خواسته درست سازمان بورس، وضعیت صنایع مهمی چون بانکداری ، خودرو ، قند و شکر ، دارو ، پتروپالایشی ، سیمان ، فلزات اساسی ، معدنی و... در بخش قیمت گذاری و اطلاعات مربوط به گزارش های  عملکرد دوره‌ای شرکت ها ، شفاف می شود .

بر همین اساس ، سهامداران منتظرند مسئولان نهادهای تصمیم گیر و مرجع قیمت گذاری محصولات در اولین فرصت ، خواسته رئیس سازمان بورس را اجابت کرده و برخلاف شعارهای محقق نشده در حمایت از بازار سرمایه ، وارد میدان عمل شوند تا بخش زیادی از ابهامات بازار سرمایه و صنایع بزرگ برطرف شود.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» amir | ساعت ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۵/۱۱
1
0
پاسخ
احسنت
امیدوارم تو دولت جدید هم بمونن
» amir | ساعت ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۵/۱۱
1
0
پاسخ
احسنت
عمرتون مستدام
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ