کد خبر: ۱۷۲۷۷۱
۰:۰ - ۱۴۰۰/۵/۱۳

اولین شرکت سهامی عام دانشگاهی و یک حمل و نقلی در تابلو زرد درج شدند

اولین شرکت سهامی عام دانشگاهی و یک حمل و نقلی در تابلو زرد درج شدند

اولین شرکت سهامی عام دانشگاهی به همراه یک شرکت حمل و نقلی با سرمایه ۱۷۲.۶ میلیارد تومانی در تابلو زرد بازار پایه درج نماد شدند .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، طبق  مصوبه کمیته درج فرابورس، شرکت بین المللی سرمایه گذاری توسعه و تجارت هیرمند از ۱۲ مرداد با نماد "بهیر" در گروه سرمایه گذاری ها به عنوان دویست و شصت و سومین نماد در تابلو زرد بازار پایه درج شد.

بنابراین گزارش، شرکت بین‌المللی سرمایه‌گذاری توسعه تجارت هیرمند به عنوان اولین شرکت سهامی عام دانشگاهی با مشارکت دانشگاه علم و صنعت و جامعه دانشگاهی با رویکرد سرمایه گذاری در یافته های پژوهشی دانشگاهی و ارائه خدمات به جامعه دانشگاهی از سال ۹۶ به دنبال افزایش سرمایه ۶۰ میلیارد تومانی با سهامداری ۳۰ درصدی دانشگاه علم و صنعت و ۷۰ درصدی اعضای هیات علمی فعالیت عملیاتی را آغاز کرد.

در این شرکت تا کنون فعالیت های گسترده ای توسط بخش­ های مجزا تعریف شده که از میان آنها می توان به صندوق سرمایه گذاری خطر پذیر(VC)،گروه صنعت، گروه معدن،گروه عمران و ابنیه و گروه فناوری اطلاعات اشاره کرد. بنابراین برای حرکت در مسیر استفاده از ظرفیت های نوآوری و توسعه محصولات/ فناوری­‌های دانش بنیان راهکارهای جدیدی با کمک این شرکت درحال شکل گیری است.

همچنین شرکت دلیجان طلایی شکوه پارس با نماد "حشکوه" در گروه حمل و نقل، انبارداری و ارتباطات به عنوان دویست و شصت و چهارمین نماد در تابلو زرد بازار پایه درج شد.

این شرکت 172.6 میلیارد تومانی و وابسته به هلدینگ ارزش آفرینان فدک سال 92 تاسیس شد. برنامه دلیجان طلایی شکوه پارس به روی ریل آوردن اولین قطار هتل گردشگری ایران در سال ۱۴۰۰ است.

هلدینگ ارزش آفرینان که عنوان بزرگ‌ترین مجموعه ریلی مسافری خصوصی را با خود یدک می‌کشد و چند سالی است شرکت ریل پرداز سیر را به بازار سرمایه معرفی کرده که بخشی از سهام شکوه پارس نیز در مالکیت زیرمجموعه‌های "حریل" قرار دارد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ