کد خبر: ۱۷۳۱۳۱
۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۵/۲۴

ادعای فرابورس به عرضه اولیه سهام بیش از ۶۰ شرکت تا پایان سال

ادعای فرابورس به عرضه اولیه سهام بیش از ۶۰ شرکت تا پایان سال

معاون پذیرش فرابورس ضمن اشاره به آمار پذیرش و عرضه اولیه شرکت ها طی سال گذشته، مدعی شد سهام بیش از ۶۰ شرکت تا پایان سال واگذار می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حجت اسماعیل‌زاده با توجه به استقبال شرکت‌ها از عرضه سهام در فرابورس از عرضه اولیه سهام بیش از ۶۰ شرکت تا پایان سال خبر داد و گفت: طی سال گذشته ۵۹ شرکت در فرابورس پذیرش شدند و از این تعداد ۲۰ شرکت عرضه اولیه داشتند.

وی افزود: تا پایان تیر ماه ۱۴ شرکت در فرابورس پذیرش شدند و از این تعداد سهام ۴ شرکت عرضه اولیه شد. فرابورس آمادگی دارد هر هفته دو عرضه اولیه داشته باشد و تا پایان شهریور با توجه به شرایط بازار و علاقه مندی شرکت‌ها این کار پرقدرت پیش می‌رود.

این مقام مسئول با بیان اینکه استقبال از عرضه‌های اولیه مناسب است، ادامه داد: در هر عرضه اولیه بیش از ۲.۵ میلیون نفر مشارکت می‌کنند. استقبال به گونه‌ای است که در عرضه سهام برخی از شرکت‌ها به هر نفر ۱۰ الی ۲۰ هزار تومان رسید.

اسماعیل‌زاده تصریح کرد: با توجه به تجربه مردم از عرضه‌های اولیه و بازدهی مشخصی که برای مردم دارد همچنان از عرضه‌های اولیه استقبال می‌شود اگرچه نسبت به سال گذشته که ۵ میلیون نفر مشارکت داشتند، استقبال کمتر است. اما حضور سهامداران در خرید عرضه‌های اولیه بیانگر رشد و استقبال بیشتر مردم از این عرضه‌ها است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ