کد خبر: ۱۷۴۹۷۸
۱۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۶/۲۰

تفاهم‌نامه  چهار بانک بورسی و فرابورسی با صندوق وابسته به ریاست جمهوری

تفاهم‌نامه چهار بانک بورسی و فرابورسی با صندوق وابسته به ریاست جمهوری

بانک ملت به همراه سه بانک بورسی و فرابورسی با هدف تقویت سطح همکاری‌ها با صندوق وابسته به نهاد ریاست جمهوری ، تفاهم‌نامه امضا کردند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، چهار بانک ملت، تجارت، صادرات و آینده با هدف افزایش سطح همکاری‌ها و کمک هرچه بیشتر به فعالیت‌های نوآورانه و دانشی، تفاهم‌نامه‌ای با صندوق نوآوری و شکوفایی امضا کردند.

محمد بیگدلی مدیرعامل بانک ملت در مراسم امضای این تفاهم‌نامه با اشاره به اینکه "وبملت" همواره آماده حمایت از فعالیت‌های دانش‌بنیان و نوآورانه است، گفت: این بانک پیش از این نیز در قالب همکاری با صندوق نوآوری و شکوفایی، عزم را برای کمک به رونق اشتغال و حمایت از تولید و فعالیت‌های نوآورانه نشان داده است.

وی از صندوق نوآوری و شکوفایی به عنوان یک مجموعه دانشی ارزش‌آفرین ذکر کرد و افزود: در اقتصاد دانش‌بنیان، ارزش‌ها به خوبی درک شده و روی آن سرمایه‌گذاری زیادی صورت گرفته است و در ایران هم به دلیل بهره‌مندی از نیروی جوان، مزیت قابل اتکایی در زمینه نوآوری وجود دارد.

بیگدلی با بیان اینکه در سال‌های اخیر ساز و کارهایی برای تامین مالی شرکت‌های دانش‌بنیان طراحی شده، ادامه داد: بانک ملت هم در این سال‌ها اقدامات خوبی همچون سرمایه‌گذاری روی صندوق‌های سرمایه‌گذاری جسورانه انجام داده است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ