کد خبر: ۱۷۵۳۸۱
۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۶/۳۰

سامانه جدید معاملات بومی با افزایش تحمل فشار بیشتر آماده شد
مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس:

سامانه جدید معاملات بومی با افزایش تحمل فشار بیشتر آماده شد

مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس از آمادگی به کار سامانه جدید معاملات بومی خبر داد و گفت: این سامانه از نظر توسعه پذیری و مقدار فشاری که می‌تواند تحمل کند، پیشرفته تر است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، روح اله دهقان از آمادگی به کار سامانه جدید معاملاتی بومی خبر داد و به سنا گفت: سامانه جدید از نظر امکانات، شبیه به سامانه معاملاتی موجود بوده و تفاوت چندانی با آن ندارد اما از نظر توسعه پذیری و مقدار فشاری که می‌تواند تحمل کند، پیشرفته تر است.

وی افزود: برای سامانه جدید از فناوری به روزتری استفاده شده که طبق فناوری روز دنیا بوده و توسعه پذیرتر است. امکانات موجود در این سامانه نیز کمک می‌کند همگام با گسترش و توسعه بازار، سیستم‌های معاملاتی با مشکلات کمتری مواجه شوند. هدف از تولید سامانه جدید، رفع خطرهای ناشی از فشار بازار بود. در این مرحله ایجاد امکانات جدید برای سرمایه‌گذاران دنبال نمی شد و شاید به همین دلیل، سرمایه‌گذاران تفاوت زیادی بین سامانه جدید و قدیم احساس نکنند.

دهقان ادامه داد: در مرحل بعدی، بنا به نیاز سازمان بورس، دست مدیریت فناوری بورس برای توسعه و پیاده سازی ابزارهای جدید بازتر است.سامانه معاملات و پس از معاملات، حوزه‌های جدا از هم هستند که خدمات مورد نیاز را در اختیار همدیگر قرار می دهند. سامانه جدید تنها حوزه معاملات را در بر گرفته و با سامانه پس از معاملات ارتباطی پیدا نمی‌کند. این سامانه می‌تواند برای معاملات ابزارهای نوین توسعه یابد و امکان پیاده سازی را برای ابزارهای نوین فراهم کند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ