کد خبر: ۱۷۵۴۶۸
۲۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۷/۲

ذوب‌ آهن برنده تندیس طلایی و گواهینامه برند سبز شد

ذوب‌ آهن برنده تندیس طلایی و گواهینامه برند سبز شد

ذوب‌آهن در اولین کنفرانس بین‌المللی برند سبز با کسب امتیازات لازم، تندیس طلایی و گواهینامه برند سبز را بدست آورد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت ذوب‌ آهن در اولین کنفرانس بین‌المللی برند سبز که در مرکز همایش‌های بین‌المللی رایزن تهران برگزار شد با کسب امتیازات لازم تندیس طلایی برند سبز را بدست آورد.

مجید مکاری مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست ذوب‌آهن در این خصوص گفت: رویکرد سبز و برندسازی از اهمیت ویژه‌ای در حوزه کسب و کار رقابتی جهانی امروز برخوردار است و عمل کردن به رسالت‌های اجتماعی در حوزه محیط زیست یکی از الزامات توسعه پایدار است. ذوب‌آهن به عنوان اولین تولیدکننده فولاد در داخل اهتمام ویژه‌ای به جاری‌سازی الزامات در این زمینه داشته است.

وی افزود: اظهارنامه مشارکت در فرایند برند سبز توسط مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست بر اساس الزامات جایزه مذکور تدوین و به دبیرخانه جایزه بین‌المللی برند سبز ارسال شد و پس از ارزیابی توسط ارزیابان این مؤسسه و انجام دفاعیات لازم، ذوب‌آهن تندیس طلایی و گواهینامه برند سبز را کسب کرد.

رسول قربعلی نجف آبادی عضو شاغل در بخش مدیریت تحقیق و توسعه ذوب‌آهن نیز در این کنفرانس نیز گفت: احداث و نگهداری از فضای سبز به عنوان یکی از راهکارهای بهبود شرایط زیست‌محیطی همواره مدنظر صنایع از جمله ذوب‌آهن بود. نگهداری از این مجموعه‌ها مستلزم هزینه و دغدغه‌های زیادی است و ذوب‌آهن با دارا بودن بیش از ۱۶ هزار هکتار فضای سبز و جنگل مصنوعی دارای بزرگترین جنگل مصنوعی در میان صنایع است که می‌تواند تجارب را در این زمینه به اشتراک بگذارد و همچنین الگوی مناسبی برای دیگر صنایع باشد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ