کد خبر: ۱۷۵۵۲۲
۰:۰ - ۱۴۰۰/۷/۴

نام شرکت اطلاع رسانی به توسعه مدیریت و آموزش بورس تغییر یافت
با تغییر اولویت ها:

نام شرکت اطلاع رسانی به توسعه مدیریت و آموزش بورس تغییر یافت

شرکت اطلاع‌رسانی و خدمات بورس در پی تغییر اولویت‌ها و تمرکز بر مقوله توسعه و آموزش به شرکت توسعه مدیریت و آموزش بورس تغییر نام داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت اطلاع‌رسانی و خدمات بورس در پی تغییر اولویت‌ها و تمرکز بر مقوله توسعه و آموزش به شرکت توسعه مدیریت و آموزش بورس تغییر نام داد.

به دنبال این تغییر نام، ماده مربوطه در اساسنامه اصلاح شد و ارایه خدمات تخصصی و مشاوره ای توسعه مدیریت و راهبری به سازمان بورس و سایر نهادها و شرکت‌های فعال در بازار سرمایه در کنار برگزاری انواع آزمون‌های تخصصی در دستور کار قرار گرفت.

با اهمیت یافتن بیش از پیش بازار سرمایه در فضای داخلی و افزایش اقبال عمومی به این بازار، شرکت توسعه مدیریت و آموزش بورس در دور جدید مدیریتی در کنار ارائه خدمات توسعه مدیریت به سازمان و سایر ارکان، آموزش و فرهنگ‌سازی گسترده در سطح جامعه را در اولویت اصلی کار قرار داده و با برنامه‌ای جامع و مدون، همسو با جهت‌گیری سازمان بورس در این مسیر گام برمی‌دارد.

در این راستا، مقرر شده علاوه بر برنامه‌های پیشین در حوزه آموزش، سطح اثرگذاری و پیام رسانی به مخاطبان بازار سرمایه در سطوح مختلف ارتقا یابد. همچنین برنامه‌های جدی در دست اجرا است تا از طرق مختلف نظیر پلتفرم تعاملی آموزش آنلاین، طراحی بازی‌های متنوع با مفاهیم توسعه سواد مالی، بهره‌برداری گسترده از فضای مجازی، رسانه‌های جمعی و مجموعه متنوعی از کانال‌ها و ابزارهای دیگر، پیام‌های آموزشی در سطوح مختلف به سرمایه‌گذاران و متقاضیان سرمایه‌گذاری منتقل شود. امید می‌رود با برنامه‌های در دست اجرا و تمرکز بر مبحث آموزش، سواد مالی ارتقا یابد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ