کد خبر: ۱۷۵۵۵۸
۲۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۷/۴

بارش باران در اغلب استان‌ها طی سه روز آینده و کاهش ۸ تا ۱۰ درجه‌ای دما در شمال شرق
سازمان هواشناسی اعلام کرد:

بارش باران در اغلب استان‌ها طی سه روز آینده و کاهش ۸ تا ۱۰ درجه‌ای دما در شمال شرق

سازمان هواشناسی از بارش باران در اغلب استان‌ها طی سه روز آینده و کاهش ۸ تا ۱۰ درجه‌ای دما در شمال شرق خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز فعالیت سامانه بارشی در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، اردبیل، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی باعث بارش باران، رعد و برق ، وزش باد شدید موقتی و در ارتفاعات تهران و شمال سمنان سبب بارش پراکنده می‌شود.

فردا سامانه بارشی موجب بارش‌های پراکنده در خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی شده و به‌ تدریج خارج می‌شود. از روز سه شنبه تا پنجشنبه با شمالی شدن مجدد جریانات روی دریای خزر در گیلان، مازندران، گلستان، اردبیل و شمال آذربایجان شرقی بارش پراکنده روی می‌دهد.

همچنین طی سه روز آینده به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و بخش‌هایی از هرمزگان رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

امروز و فردا دمای هوا در شمال شرق 8 تا 10 درجه کاهش می‌یابد و دریای خزر تا صبح دوشنبه با توجه به وزش باد شدید مواج خواهد بود.

از بعدازظهر امروز در ایلام، غرب خوزستان، جزایر شمالی خلیج‌فارس، قزوین، البرز ، تهران، قم و سمنان وزش باد شدید با احتمال گردوخاک روی می‌دهد و بخش‌های شمالی و مرکز خلیج‌فارس هم مواج خواهد بود. همچنین طی سه روز آینده در نوار شرقی وزش باد شدید با احتمال گرد و خاک دور از انتظار نیست.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ