کد خبر: ۱۷۶۲۴۹
۰:۱ - ۱۴۰۰/۷/۲۶

اقدامات بانک پرحاشیه درباره افزایش سرمایه ۲۵۰۰ درصدی از محل آورده نقدی

اقدامات بانک پرحاشیه درباره افزایش سرمایه ۲۵۰۰ درصدی از محل آورده نقدی

بانک پرحاشیه پیرو تکلیف بانک مرکزی مبنی بر افزایش سرمایه ۲۵۰۰ درصدی از محل آورده نقدی از پیگیری رفع موانع قانونی این تامین مالی و اقدام جهت به روز رسانی گزارش طرح توجیهی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بانک سرمایه که در جریان معاملات یکشنبه با صف خرید روبرو شده، پیرو تکلیف بانک مرکزی مبنی بر افزایش سرمایه 2500 درصدی از محل آورده نقدی از پیگیری رفع موانع قانونی این تامین مالی و اقدام جهت به روز رسانی گزارش طرح توجیهی خبر داد.

براین اساس، "سمایه" اعلام کرد:  بانک مرکزی به عنوان ناظر فعالیت بانک ها در راستای احیای بانک سرمایه، این بانک را مکلف به تهیه گزارش طرح توجیهی افزایش سرمایه از مبلغ 400 میلیارد به 10.4 هزار میلیارد تومان از محل آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی کرده که این بانک نسبت به تهیه طرح مزبور اقدام و برای حسابرس و بازرس قانونی بانک جهت اظهار نظر ارسال کرد.

طبق آخرین مذاکرات صورت پذیرفته به منظور تکمیل فرآیند افزایش سرمایه به دلیل وجود چند محدودیت قانونی و تاکید حسابرس و بازرس قانونی بانک مبنی بر مشخص نبودن نرخ وجه التزام بانک مرکزی، بانک در حال پیگیری رفع موانع قانونی از طریق مراجع ذیصلاح است که به محض حصول نتیجه مراتب از طریق سامانه کدال اطلاع رسانی خواهد شد. پیرو جلسه برگزار شده با مدیر نظارت بازار اولیه سازمان بورس، مقرر شد بانک نسبت به روز رسانی گزارش طرح توجیهی بانک اقدام کند که این موضوع در دست انجام است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ