کد خبر: ۱۷۶۲۶۲
۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۷/۲۶

تولید محصولات جدید ذوب آهن با رویکردهای تازه و درصد بالای رضایت مشتری
مدیر کیفیت فراگیر شرکت:

تولید محصولات جدید ذوب آهن با رویکردهای تازه و درصد بالای رضایت مشتری

مدیر کیفیت فراگیر ذوب آهن گفت: تولید محصولات جدید با کیفیت یکی از رویکردهای جدید به منظور رفع نیازها، کسب بازارهای بیشتر و صادرات است و تمامی آنها دارای استانداردهای روز جهانی هستند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حسین دیباجی با اشاره به محصولات جدید از قبیل ریل مترو ، ریل سوزن ، میلگرد  TH۳۶ و آرک معدن V۲۱ گفت : تولید محصولات جدید با کیفیت یکی از رویکردهای جدید به منظور رفع نیازها، کسب بازارهای بیشتر و صادرات است و همواره مورد تاکید مدیرعامل قرار دارد.

وی افزود: میلگرد آلیاژی با کروم بالا و قطر ۳۰ و ۵۰ میلی متر از دیگر محصولات جدید که دارای استانداردهای بین المللی و کیفیت بالا است. هدف اصلی،  تولید محصولات با کیفیت و برخوردار از استانداردهای بین المللی است. تمام محصولات دارای استانداردهای روز جهانی هستند. داشتن گواهینامه های مختلف مانند ISO ۴۵۰۰۱ ،ISO ۹۰۰۱ ، ISO ۱۰۰۰۲ ، ISO ۱۰۰۰۴ ، ISO ۱۴۰۰۱  مبین این امر است که کیفیت یکی از الزامات مهم در تولید محصولات است.

این مقام مسئول، درصد بالای رضایت مندی مشتری را بیانگر کیفیت محصولات دانست که در کلاس جهانی است و ادامه داد: تولید محصولات به نحوی انجام می شود که مدیریت کیفیت مد نظر قرار دارد و محصول خروجی همیشه چندین سطح بالاتر از استانداردها قرار دارد و این مهم باعث محبوبیت محصولات بین مشتریان است.

دیباجی گفت: متخصصین ذوب آهن به این توانایی دست یافتند ریل که دارای آلیاژ خاص و یک محصول استراتژیک است را در انواع مختلف آن به راحتی تولید کنند و ریل تولیدی در سطح استانداردهای اروپایی است. ورق سازه های فولادی در ابعاد و سطوح مختلف، محصول جدید ذوب آهن به منظور رفع نیازهای مشتریان در داخل و خارج است .

به گفته وی، ذوب آهن می تواند محصولاتی تولید کند که دارای استانداردهای بین المللی است و همواره بازرسین کیفیت این امر را تایید می کنند. آزمایشگاه یکی از نقاط قوت این شرکت در تولید محصولات با کیفیت است. زیرا همواره بر تولید نظارت دارد تا برند ذوب آهن را ارتقا دهد و از نظر کیفی بهبود بخشد .

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ