کد خبر: ۱۷۶۲۶۳
۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۷/۲۶

نحوه پرداخت سود سهام شستا فردا نهایی می شود/ تفاوت زمانی سجام و بانک
قائم مقام شرکت:

نحوه پرداخت سود سهام شستا فردا نهایی می شود/ تفاوت زمانی سجام و بانک

قائم مقام شستا با اعلام اینکه پرداخت سود سهامداران شستا به سجام یک ماه زمان می برد از بررسی این موضوع در مجمع سالانه فردا خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمود ملکوتی‌خواه با اشاره به اینکه هنوز پرداخت سود شستا به سجام قطعی نشده به اقتصاد آنلاین گفت: در خصوص این موضوع در مجمع فردا سه شنبه با نظر سهامداران عمده تصمیم‌گیری خواهد شد .

وی افزود: اگر سهامداران بخواهند سود سهام را از طریق سجام دریافت کنند، باید یک ماه منتظر بمانند اما از طریق بانک ، طی سه روز کاری انجام می شود.

بر اساس این گزارش، طی روزهای اخیر خبری در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه سود سهام شستا به سجام واریز نمی‌شود و سهامداران باید برای دریافت سود به بانک رفاه مراجعه کنند که موجی از اعتراضات را به دنبال داشت و بسیاری از سهامداران آن را تصمیمی غیر منطقی آن هم در شرایط کرونایی اعلام کردند.

شستا برای دومین مجمع بعد از حضور 27 فروردین سال گذشته در بورس ، ساعت 9 صبح سه شنبه 27 مهرماه را در نظر گرفته که در مجموعه فرهنگ ورزشی تلاش (واقع در خیابان ولیعصر، نرسیده به چهار راه پارک‌ وی ) تشکیل می شود.

این هلدینگ در گزارش عملکرد منتشره ، سود پایه هر سهم شرکت اصلی و تلفیقی گروه را 2199 و 1828 ریال اعلام کرده و زمان تقسیم سود سهامداران حقیقی را از 4 آبان و با مراجعه به شعب بانک رفاه تعیین کرده است .

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ