کد خبر: ۱۷۶۲۷۵
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۷/۲۶

راه‌ اندازی رشته امر به‌ معروف و نهی‌ از منکر ارشد و دکترا در دانشگاه ها

راه‌ اندازی رشته امر به‌ معروف و نهی‌ از منکر ارشد و دکترا در دانشگاه ها

رییس قرارگاه احیای امر به‌ معروف و نهی‌ از منکر از راه‌ اندازی این رشته در مقاطع ارشد و دکتری در دانشگاه ها خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از ایرنا، مهران صمدی در وبینار اولین جلسه‌ مجازی تبیین رویکردهای جدید ستاد امر به‌ معروف و نهی‌ اعلام کرد : قرار است رشته‌ای در مقاطع ارشد و دکتری راه‌ اندازی و محتوای درسی در این زمینه تولید شود. لذا اعضای هیات علمی متخصص و علاقه‌مند می‌توانند در این زمینه  با ستاد همکاری کنند.

وی افزود: فلسفه تشکیل گروه‌های مطالبه‌گری توسط اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد ، تشکیل گشت ارشاد مسئولان است. یعنی از مسئولان مطالبه‌گری می‌کنند و غفلت‌ها ، ترک فعل‌ها و اشکالات را متذکر می‌شوند. در گام اول باید تفاهمنامه‌ای بین دانشگاه آزاد و ستاد امربه‌ معروف و نهی‌ از منکر خراسان رضوی امضا شود که در حوزه دانشی، بینشی، حقوقی و قضایی به ستاد کمک کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: مرکز پژوهش‌های مجلس هر سال اولویت‌ها و مشکلات هر استان را به تفکیک منتشر می‌کند که گروه‌های مطالبه‌گری می‌توانند با استفاده از همان اولویت‌ها حوزه کاری و مسئله را انتخاب و در سایت میدان مطالبه ثبت‌نام کنند که طی ۱۰ روز مجوز خواهند گرفت و این مجوز به‌ صورت قانونی و رسمی از طرف ستاد امر به‌ معروف و نهی‌ از منکر و از طریق استان اعطا خواهد شد.

صمدی گفت: در این ستاد ، معاونت علمی و آموزشی به منظور تهیه محتوای آموزشی برای گروه‌های مطالبه‌گری تشکیل‌ شده و قرار است واحد درسی تعریف و در دانشگاه‌ها تدریس شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ