کد خبر: ۱۷۶۲۷۸
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۷/۲۶

زمان بندی عرضه هفته آینده انوع محصول در بورس کالا اعلام شد + برنامه امروز
با توجه به تعطیلی یکشنبه:

زمان بندی عرضه هفته آینده انوع محصول در بورس کالا اعلام شد + برنامه امروز

بورس کالا با توجه به تعطیلی یکشنبه، نحوه عرضه سیمان، شمش سرب و روی، مس کاتد، شمش خالص و بیلت آلومینیوم و سنگ آهن، کنسانتره، گندله و آهن اسفنجی و ... در هفته آینده را ابلاغ کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مدیریت عملیات عرضه بورس کالا با صدور نامه ای به کارگزاران ، نحوه عرضه محصولات در هفته منتهی به ۵ آبان را اعلام کرد که طبق آن به دلیل تعطیلی یکشنبه دو آبان، تغییرات روزهای عرضه برخی از محصولات در هفته منتهی به ۸ آبان بدین شرح است:

عرضه های سیمان به غیر از تیپ یک و دو، شمش سرب و روی، مس کاتد، شمش خالص و بیلت آلومینیوم و سنگ آهن، کنسانتره، گندله و آهن اسفنجی در تالار صنعتی و روغن پایه SOC۴ و محصولات گروه اسلاک واکس در تالار فرآورده ای نفتی به دوشنبه ۳ آبان منتقل شد.

همچنین عرضه های مس مفتول، شمش آلیاژی و مفتول آلومینیوم در تالار صنعتی و انواع روغن پایه (به جز SOC۴) در تالار فرآورده های نفتی به روز سه شنبه ۴ آبان موکول شدند. عرضه مابقی محصولات طبق روال عادی هر هفته صورت خواهد پذیرفت.

براساس این گزارش ، همچنین امروز بازار فرعی بورس کالا برای نخستین بار میزبان عرضه ۲ هزار تن کلینکر تیپ دو سیمان ارومیه است.

علاوه بر این ۵ هزار تن ورق سرد شرکت صنایع هفت الماس، ۴ هزار تن ورق رنگی و ۳ هزار تن ورق قلع اندود فولاد مبارکه، ۱۳۲۰ تن مس مفتول، ۱۵۰ تن مس کاتد و ۱۰ کیلو شمش طلا به همراه ۶۴.۳ هزار تن مواد پلیمری، روغن پایه، قیر، گوگرد و وکیوم باتوم را تجربه می کند. ۵۰.۸ هزار قیر و ۵۵ تن عایق رطوبتی عرضه می شود .

بازار فرعی هم شاهد عرضه ۲.۳ هزار تن اکسید آلومینیوم، الیاف استیپل پلی استر، تیشو و کاغذ بسته بندی است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ