کد خبر: ۱۷۶۳۰۸
۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۷/۲۷

دور کاری کارمندان دولتی از امروز لغو شد / شرط فعالیت اصناف از اول آبان

دور کاری کارمندان دولتی از امروز لغو شد / شرط فعالیت اصناف از اول آبان

دورکاری کارمندان دولتی از امروز سه شنبه لغو شد و فعالیت همه مشاغل به‌ ویژه گروه‌های آشامیدنی و خوراکی از اول آبان مشروط به دریافت حداقل یک دز واکسن است .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، غلامرضا عباس پاشا معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران ،گفت : در پی دریافت دُز اول و دوم بیش از ۸۵ و ۴۵ درصد کارکنان دولت استان تهران ، دورکاری کارمندان دولتی از امروز سه شنبه لغو شد. ساعات کاری ادارات استان هم بدون تغییر و از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ خواهد بود.

براساس این گزارش، اتاق اصناف ایران هم اعلام کرد: پیرو مصوبات قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مدیریت کرونا ، تمام اصناف و افراد شاغل موظفند تا پایان مهر حداقل یک دز واکسن کرونا و در زمان مقرر، دز دوم را دریافت کنند. فعالیت تمام مشاغل به ویژه آشامیدنی و خوراکی از ابتدای آبان، مشروط به دریافت حداقل یک دز واکسن خواهد بود.

صدور و تمدید پروانه کسب، کارت مباشر و همچنین کارت بهداشت تمام شاغلان در واحدهای صنفی، منوط به انجام واکسیناسیون است و ضروری بوده تمام اصناف در انجام این امر مهم تا پایان مهر تعجیل کنند .

همچنین از اول آبان، صدور و تمدید تمام مجوزهای مربوط به فعالیت کسب وکارها از جمله کسب وکارهای خصوصی وعمومی وخدمات دهندگان، نظیر رانندگان انواع ناوگان حمل ونقل بار و مسافر ( درون شهری وبرون شهری)، منوط به واکسیناسیون حداقل دز اول و ادامه فعالیت مشروط به واکسیناسیون دز دوم جامعه هدف مورد نظر، حداکثر تا پایان بهمن است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ