کد خبر: ۱۷۶۳۴۲
۱۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۷/۲۷

ساکنین مازندران از فردا منتظر برف و باران و کاهش دما باشند

ساکنین مازندران از فردا منتظر برف و باران و کاهش دما باشند

کارشناس هواشناسی مازندران گفت: هوای مازندران با کاهش دما همراه با برف، باران و وزش باد از فردا همراه است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، ایمان نبی‌پور سنگرودی کارشناس هواشناسی مازندران با بیان اینکه از فردا توده هوای سرد وارد مازندران می‌شود و تا پایان هفته میهمان استان است به تسنیم گفت: با تقویت سامانه سرد بارشی فردا چهارشنبه و پس‌فردا پنج شنبه در مازندران وزش باد نسبتاً شدید، باران، کاهش محسوس دما در مناطق ساحلی و جلگه‌ای تا 8 درجه سانتیگراد و در ارتفاعات تا 12 درجه وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه از فردا در مناطق مرتفع بالای 2 هزار و 500 متر امکان بارش برف است، افزود: آبگرفتگی معابر در شهر‌های ساحلی و جلگه‌ای و پر آب شدن رودخانه‌ها از پیامد‌های این سامانه بارشی است که هشدارهای لازم داده شد. این سامانه بارشی از پنج شنبه شب به تدریج از استان خارج می‌شود و از روز جمعه تا دو شنبه هفته آینده آسمان استان آفتابی همراه با افزایش دما است.

نبی‌پور شرایط دریای خزر با موج کوتاه همراه دانست که برای فعالیت‌های دریایی و صید وصیادی مناسب نیست و گفت: روز‌های چهارشنبه و پنج شنبه دریا مواج می‌شود و از فعالیت‌های دریایی در این مدت اجتناب شود و خطر غرق شدن شناور‌های سبک و متوسط و شناور‌های صیادی، اختلال در تردد شناور‌های بزرگ و فعالیت‌های بندری و عمرانی ساحلی وجود دارد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ