کد خبر: ۱۷۷۴۲۳
۰:۱ - ۱۴۰۰/۸/۱

موافقت هیات مدیره ایرانسل با عرضه سهام اپراتور دوم تلفن همراه در بورس

موافقت هیات مدیره ایرانسل با عرضه سهام اپراتور دوم تلفن همراه در بورس

مدیرعامل ایرانسل درحالی از موافقت هیات مدیره با عرضه سهام اپراتور دوم تلفن همراه در بورس خبر داد که پیش از این پذیرش سهام آن با اختلاف بر سر ترکیب سهامداری منتفی شده بود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل با انتشار پیامی در توییتر اعلام کرد: هیات مدیره این شرکت، عرضه سهام اپراتور دوم تلفن همراه در بورس را تصویب کرده است.

بنابراین گزارش، طبق مفاد الحاقیه پروانه اپراتور دوم تلفن همراه، مهلت برای عرضه 21 درصدی سهام در تیر سال 88 به پایان رسیده اما همچنان با گذشت 12 سال از زمان مقرر برای این واگذاری، خبری از آماده‌سازی این میزان سهام برای عرضه در بورس نیست. مسئولان ایرانسل معتقدند الحاقیه پروانه این اپراتور و شرط مجلس مربوط به زمانی بود که ترکسل قرار بود اپراتور دوم را راه‌اندازی کند و بعد از آن دیگر ملغی است به همین دلیل خود را ملزم به ورود به بازار سرمایه نمی‌دانند.

اسماعیل درگاهی مدیر وقت پذیرش سهام در بورس تهران هم آذر سال 97 از منتفی شدن پذیرش سهام ایرانسل در بازار سرمایه خبر داده و دلیل منتفی شدن را  اختلاف بر سر ترکیب سهامداری طرف ایرانی و آفریقای جنوبی اعلام کرده بود.

اما سه سال بعد یعنی در آذر سال 97، اسماعیل درگاهی مدیر پذیرش سهام در بورس تهران از منتفی شدن پذیرش سهام ایرانسل در بازار سرمایه خبر داده و دلیل منتفی شدن را  اختلاف بر سر ترکیب سهامداری طرف ایرانی و آفریقای جنوبی اعلام کرده بود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ